26+0 stor mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

Bb2015

MummiT skriver:

Hehe, ja det meste var så også graviditet + væske. 14 dage efte fødslen var jeg 18 kg lettere

Ja okay, så går det pludseligt stærkt med vægttabet så snart baby er ude  men det er jo også så naturligt som noget kan blive med en vægtøgning i graviditeten, men når man så gerne vil kontrollere det hele, som mig, så er accepten en smule svær.. Heldigvis kan kæresten stadig sweet-talke så man ikke føler sig helt lige så meget som en hval.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Bb2015

BabyFreia skriver:

Sikke en flot mave  

Jeg havde selv taget 8,5 kg på, da jeg var 26+0,  så synes ikke at 5-6 kg er meget.

Endte på +12,7 kg og fødte 37 + 0 Dog kom de sidste 2,7 kg på, som vand i benene, i løbet af de sidste 5 dage

Nej, du har jo nok ret i, at det ikke er så meget - det er nok egentlig en meget normal vægtstigning.. Men 12,7 er heller ikke slemt til slut, selvom det lyder ret vild med så meget vand! Håber jeg kan skrue lidt ned for kontrolfreaken og lytte til kærestens søde ord  

Anmeld

11. december 2014

Mor til F

Michfich skriver:

Nej, du har jo nok ret i, at det ikke er så meget - det er nok egentlig en meget normal vægtstigning.. Men 12,7 er heller ikke slemt til slut, selvom det lyder ret vild med så meget vand! Håber jeg kan skrue lidt ned for kontrolfreaken og lytte til kærestens søde ord  

Nej,  det var egentlig en okay vægtøgning Men det så meget voldsomt ud, mine ben svulmende op, lidt ligesom en badebold der fyldes med luft.

Men ville gøre det igen,  for vi ønsker at gøre vores datter til storesøster

Lyt du til din kærestes søde ord

Anmeld

11. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Michfich skriver:

Ja okay, så går det pludseligt stærkt med vægttabet så snart baby er ude  men det er jo også så naturligt som noget kan blive med en vægtøgning i graviditeten, men når man så gerne vil kontrollere det hele, som mig, så er accepten en smule svær.. Heldigvis kan kæresten stadig sweet-talke så man ikke føler sig helt lige så meget som en hval.

Jeg er selv tidligere anoretiker, så kender alt til at have det stramt med vægten. Det var også lidt af en svær kamel at sluge at jeg kom til at veje så meget 

Men det er nu dejligt når de der mænder der kan finde ud af at sweet-talke så man føler sig smuk og yndefuld på trods af at man ligner en strandet hval 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.