26+0 stor mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.964 visninger
13 svar
5 synes godt om
11. december 2014

Bb2015

Hej med jer! Så er jeg i 27. uge og synes virkelig jeg er blevet en hval.. Har lige pludselig taget 5-6 kilo på og føler mig bare så tyk! Maven er jo hvad den er, og man skal jo helst tage de det 10-15 kilo på i løbet af graviditeten, men synes det slår en i ansigtet ret pludseligt når det hele begynder at stige her i slutningen af andet trimester.

Dog er jeg rigtigt glad for at maven er der, så vi ved baby at vokser og al den herlige bevægelse i maven er bare så fantastisk! Glæder mig sådan til at møde min lille søn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Michfich skriver:

Hej med jer! Så er jeg i 27. uge og synes virkelig jeg er blevet en hval.. Har lige pludselig taget 5-6 kilo på og føler mig bare så tyk! Maven er jo hvad den er, og man skal jo helst tage de det 10-15 kilo på i løbet af graviditeten, men synes det slår en i ansigtet ret pludseligt når det hele begynder at stige her i slutningen af andet trimester.

Dog er jeg rigtigt glad for at maven er der, så vi ved baby at vokser og al den herlige bevægelse i maven er bare så fantastisk! Glæder mig sådan til at møde min lille søn 

Sikke en fin mave! Jeg synes bestemt ikke at du ser tyk ud, men smuk gravid!

Og 5-6 kg er jo ikke meget, det er faktisk rigtig flot at du ikke har taget mere på

Jeg endte med at tage 25 kg på  Og kæmper stadig med at smide de sidste 

Anmeld

11. december 2014

got2b

Flot mave! 

Mig de der 5/6 kilo har jeg taget på for længe siden og er kun i uge 23+5

Anmeld

11. december 2014

Bb2015

MummiT skriver:

Sikke en fin mave! Jeg synes bestemt ikke at du ser tyk ud, men smuk gravid!

Og 5-6 kg er jo ikke meget, det er faktisk rigtig flot at du ikke har taget mere på

Jeg endte med at tage 25 kg på  Og kæmper stadig med at smide de sidste 

Tak 

Ja, pyh, det var også en del med 25! Held og lykke med at smide det sidste

De der 5 kilo er jo ikke så meget, men synes pludselig jeg tager på andre steder end maven og det er lidt svært at acceptere, tror jeg 

Anmeld

11. december 2014

Bb2015

got2b skriver:

Flot mave! 

Mig de der 5/6 kilo har jeg taget på for længe siden og er kun i uge 23+5

Hehe, ja okay, jeg pyldrer nok lidt  hader bare at tage på, selvom det jo er lidt nødvendigt for at holde det hele ved lige, tænker jeg. Må nok hellere acceptere at det kun går opad!

Anmeld

11. december 2014

got2b

Michfich skriver:

Hehe, ja okay, jeg pyldrer nok lidt  hader bare at tage på, selvom det jo er lidt nødvendigt for at holde det hele ved lige, tænker jeg. Må nok hellere acceptere at det kun går opad!

Ja. Jeg tør slet ik stå på vægten længere

Jeg havde det meget svært da jeg stod der og havde taget 5 kilo på. Da jeg lige vare stoppet med et vægttab (: men man må acc det.

Anmeld

11. december 2014

naj88

Jeg kan sagtens følge din frygt for at tage på. Det meste af min graviditet har min vægtøgning ligget på omkring 2-3 kg. I morges stod vægten så på +6 kg og jeg er 27+6. Det er lidt skræmmende og jeg frygter at jeg kommer over de 10 kgs øgning, som ellers var mit mål. 

Anmeld

11. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Michfich skriver:

Tak 

Ja, pyh, det var også en del med 25! Held og lykke med at smide det sidste

De der 5 kilo er jo ikke så meget, men synes pludselig jeg tager på andre steder end maven og det er lidt svært at acceptere, tror jeg 

Hehe, ja det meste var så også graviditet + væske. 14 dage efte fødslen var jeg 18 kg lettere

Anmeld

11. december 2014

Mor til F

Michfich skriver:

Sikke en flot mave  

Jeg havde selv taget 8,5 kg på, da jeg var 26+0,  så synes ikke at 5-6 kg er meget.

Endte på +12,7 kg og fødte 37 + 0 Dog kom de sidste 2,7 kg på, som vand i benene, i løbet af de sidste 5 dage

Anmeld

11. december 2014

Bb2015

naj88 skriver:

Jeg kan sagtens følge din frygt for at tage på. Det meste af min graviditet har min vægtøgning ligget på omkring 2-3 kg. I morges stod vægten så på +6 kg og jeg er 27+6. Det er lidt skræmmende og jeg frygter at jeg kommer over de 10 kgs øgning, som ellers var mit mål. 

Det var netop det der med at have klaret det så godt med kun en øgning på 3 kg og så pludselig er vægten bare lige steget helt vildt! Ville også helst holde den på de 10 kg i alt, men det kan vi jo nok ikke helt styre selv  kroppen skal nok selv styre det og så må man jo se med fra sidelinjen. Pokkers osse at man ikke kan kontrollere det hele 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.