Ja, det er da et spændende spørgsmål. Sætter mange tanker i gang hos mig, især når flere kommentarer har været at det ikke ligger i generne hos mænd at blive hos en kvinde. For mig kan jeg kun sige at mænd og kvinder er rigtige for hinanden. Jeg har én gang for mange år siden været så betaget af en pige, så jeg næsten troede jeg var forelsket, men fysisk kan jeg mærke at jeg aldrig vil kunne blive rigtig forelsket i en kvinde. Bryder mig f.eks. ikke særlig meget om kvinders personlige dufte som jeg gør med mænd, og så er der meget i personligheden hos kvinder som ville irritere mig ved at bo sammen med dem

Og ja, det er nok noget med at man finder en person som har nogle andre egenskaber end en selv. Selvom man kan være for kritisk i valget af en partner, skal man nok vide med sig selv hvad det er man leder efter, eller være god til at mærke efter. Jeg vidste i hvert fald tidligt at min kæreste var den rette for mig

Ang. at det ikke ligger i generne for mænd at være til én kvinde, sætter jeg et stort ? ved. Har gjort mig en masse tanker, som jeg lige vil dele. Vil gerne læse eventuelle artikler hvor det står, men har læst for lidt tid siden at mange mænd forlanger faderskabstest (selv i faste forhold), da mænd har en jalouxi, der ligger dybt, da de skal sikre sig at afkommet er deres. Desuden bruger mange som argument at ingen andre væsner er monogame, hvilket ikke passer. Pingvinen bl.a. finder en mage for livet og ved at en papegøjeart også dør af ensomhed når dens partner dør. Ligeledes er menneskers levealder først begyndt at stige de sidste 100 år, hvilket gør at mænd før i tiden heller ikke har været skabt til at få børn i en al for sen alder, men hvor kvinders æg dør er det også bevist at mænds sædceller har mange genetiske fejl. Tænker også seksuelle overførte sygdomme taler imod at mennesket ikke er skabt til én partner. Men som sagt dette er bare mine tanker omkring mænd og kvinder og hvor vidt de er skabt for én og hinanden
Anmeld