Chevolet spark og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

mch

Lilott skriver:

Vi har haft stellet fra en emmaljunga Big Star supreme i bagagerummet i en spark. Og så kassen på forsædet. Men bilen har også fået nogle indvendige skrammer af det.

Okay vil det sige at den har ødelagt noget eller er det bare lidt overfladiske ridser bag på sæderne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

mch

Chevro skriver:

Det vil godt kunne lade sig gøre nogle få gange hvis det er nødvendigt - men sikkerheden med at have stel osv stående ved siden af barnet klemt sammen og løse dæk mm kan gøre det farligt hvis der sker uheld. 

Men når jeg idag tager afsted med barnevogn, alene og med min søn og tasker osv. Så er det dejligt man kan sætte kassen ind først og så stellet lige står klar til at folde ud som det første - de dage det regner  har stået med sådan en lille bil en dag det regnede, hvor jeg skulle sætte hjul og alt muligt gejl på, og det gør man kun en gang  

Jeg kunne godt forestille mig at det ikke er sjovt at gøre i regnvejr :/ det skal måske lige siges at vi har en stor stationcar også, så den her bil skal kun bruges hvis jeg f.eks. er på barsel og vil en tur i skoven eller beaøge nogle, så det bliver ikke et hverdags problem for mig, men det er stadig rart at vide om det kan være der de gange man får brug for det

Tror du at stellet ville kunne være der omme hvis det står på højkant istedet for at ligge ned og så have dækkene ved siden af? For så er det jo kun kassen som skal være i bilen og den kan jeg jo sætte i spænd bag ved førersædet eller foran ved passagersædet.

Anmeld

10. december 2014

mch

Nea85 skriver:

Jeg kan ærligt talt ikke huske om det var det enkelte eller dobbelte, men det var i hvert fald det bag føreren  Men jeg mener altså, at det var det enkelte..

Men som en anden skriver, er det ikke sikkert at køre rundt sådan - en sjælden gang kan man godt

Okay tak for hjælpen

Anmeld

10. december 2014

Pigent

Prøv og kig på Stork barnevogn.

Mit råd er sæt aldrig kasse eller stel på bagsæde eller forsædet pga sikkerheden 

Anmeld

10. december 2014

mch

Pigent skriver:

Prøv og kig på Stork barnevogn.

Mit råd er sæt aldrig kasse eller stel på bagsæde eller forsædet pga sikkerheden 

Tak for rådet det vil jeg se på

Jeg tænker også at hvis noget skal være inde i bilen sætter jeg det i klem på gulvet, aldrig på sæderne.  Derudover tænker jeg hvis det ikke kan lade sig gøre kan man vel give tingen sele på så det ikke flyver rundt

Anmeld

10. december 2014

Pigent

mch skriver:

Tak for rådet det vil jeg se på

Jeg tænker også at hvis noget skal være inde i bilen sætter jeg det i klem på gulvet, aldrig på sæderne.  Derudover tænker jeg hvis det ikke kan lade sig gøre kan man vel give tingen sele på så det ikke flyver rundt

Selv ville jeg ikke gør det. Så ville jeg købe et cykelstativ til stellet. 

Hvis i vil have en kombivogn så er der Seed Pli.

Anmeld

10. december 2014

Lilott

mch skriver:

Okay vil det sige at den har ødelagt noget eller er det bare lidt overfladiske ridser bag på sæderne?

Det er bare overfladiske ridser, men det er selvfølgelig træls alligevel Det er i hvert fald dejligt at han er blevet så stor at vi kan nøjes med at have klapvognen med når vi skal nogen steder, så slipper vi også for at alt det besvær med at få barnevognen ind :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.