Chevro skriver:
Det vil godt kunne lade sig gøre nogle få gange hvis det er nødvendigt - men sikkerheden med at have stel osv stående ved siden af barnet klemt sammen og løse dæk mm kan gøre det farligt hvis der sker uheld.
Men når jeg idag tager afsted med barnevogn, alene og med min søn og tasker osv. Så er det dejligt man kan sætte kassen ind først og så stellet lige står klar til at folde ud som det første - de dage det regner
har stået med sådan en lille bil en dag det regnede, hvor jeg skulle sætte hjul og alt muligt gejl på, og det gør man kun en gang
Jeg kunne godt forestille mig at det ikke er sjovt at gøre i regnvejr :/ det skal måske lige siges at vi har en stor stationcar også, så den her bil skal kun bruges hvis jeg f.eks. er på barsel og vil en tur i skoven eller beaøge nogle, så det bliver ikke et hverdags problem for mig, men det er stadig rart at vide om det kan være der de gange man får brug for det 
Tror du at stellet ville kunne være der omme hvis det står på højkant istedet for at ligge ned og så have dækkene ved siden af? For så er det jo kun kassen som skal være i bilen og den kan jeg jo sætte i spænd bag ved førersædet eller foran ved passagersædet.
Anmeld