Chevolet spark og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
16 svar
2 synes godt om
10. december 2014

mch

Hej

Jeg kan se når jeg googler at flere skriver at bagagerummet er meget lille i en Chevolet spark også i forhold til andre små biler,  så jeg ville hører jer her inde om i ved om stellet som hedder x-dream fra odder kan være i bagagerummet uden at man skal slå sæderne ned? Jeg spørger grundet jeg ved vi på et tidspunkt kommer til at kører med en autostol som fylder højre bagsæde og midter sæde, så jeg ville ikke have mulighed for at slå sæderne ned. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Nea85

mch skriver:

Hej

Jeg kan se når jeg googler at flere skriver at bagagerummet er meget lille i en Chevolet spark også i forhold til andre små biler,  så jeg ville hører jer her inde om i ved om stellet som hedder x-dream fra odder kan være i bagagerummet uden at man skal slå sæderne ned? Jeg spørger grundet jeg ved vi på et tidspunkt kommer til at kører med en autostol som fylder højre bagsæde og midter sæde, så jeg ville ikke have mulighed for at slå sæderne ned. 

Stellet kan ikke ligge der, da bagagerummet er for smalt.

Vi har en enkelt gang haft vores barnevogn med i en Spark, og der var vi nødt til at lægge enkeltsædet ned, slå kassen og stellet sammen og stille det på højkant. På den måde stødte begge dele på bagklappen og førersædet. Hjulene lå i bagagerummet.

Det er ikke ligefrem en optimal løsning, men det kunne altså lade sig gøre

Anmeld

10. december 2014

Mor1986

Vi har haft en spark. Det var så godt nok en emmaljunga Big Star supreme. Men stellet kunne heller ikke være der i. Vi kunne lige få vores klapvogn i bagagerummet men så kunne der helelr ikke være mere. Vi måtte også ud i at slå sæder ned. 

Anmeld

10. december 2014

mch

Mor1986 skriver:

Vi har haft en spark. Det var så godt nok en emmaljunga Big Star supreme. Men stellet kunne heller ikke være der i. Vi kunne lige få vores klapvogn i bagagerummet men så kunne der helelr ikke være mere. Vi måtte også ud i at slå sæder ned. 

Tak for dit svar :-) Kunne kassen slået sammen heller ikke alene være bag i?

Anmeld

10. december 2014

mch

Nea85 skriver:

Stellet kan ikke ligge der, da bagagerummet er for smalt.

Vi har en enkelt gang haft vores barnevogn med i en Spark, og der var vi nødt til at lægge enkeltsædet ned, slå kassen og stellet sammen og stille det på højkant. På den måde stødte begge dele på bagklappen og førersædet. Hjulene lå i bagagerummet.

Det er ikke ligefrem en optimal løsning, men det kunne altså lade sig gøre

Tak for dit svar, det var da træls når man lige var blevet vild med bilen, men godt at jeg fandt ud af det inden jeg købte en  

Jeg undre mig over en ting du skriver,  du skriver at i lagde enkeltsædet ned og så gik den på førersædet,  er du sikker på at det ikke var dobbelt sædet i lagde ned? For hvis det passer det du skriver så får jeg jo slet ikke et problem, eftersom det er midtersædet og sædet bagved passageren der er i brug

Anmeld

10. december 2014

Mor1986

mch skriver:

Tak for dit svar :-) Kunne kassen slået sammen heller ikke alene være bag i?

Nope. Den var lige præcis for tyk til at kunne være der.

Anmeld

10. december 2014

mch

Mor1986 skriver:

Nope. Den var lige præcis for tyk til at kunne være der.

Det var da upraktisk, men tak for hjælpen

Anmeld

10. december 2014

Lilott

Vi har haft stellet fra en emmaljunga Big Star supreme i bagagerummet i en spark. Og så kassen på forsædet. Men bilen har også fået nogle indvendige skrammer af det.

Anmeld

10. december 2014

Chevro

mch skriver:

Hej

Det vil godt kunne lade sig gøre nogle få gange hvis det er nødvendigt - men sikkerheden med at have stel osv stående ved siden af barnet klemt sammen og løse dæk mm kan gøre det farligt hvis der sker uheld. 

Men når jeg idag tager afsted med barnevogn, alene og med min søn og tasker osv. Så er det dejligt man kan sætte kassen ind først og så stellet lige står klar til at folde ud som det første - de dage det regner  har stået med sådan en lille bil en dag det regnede, hvor jeg skulle sætte hjul og alt muligt gejl på, og det gør man kun en gang  

Anmeld

10. december 2014

Nea85

Tak for dit svar, det var da træls når man lige var blevet vild med bilen, men godt at jeg fandt ud af det inden jeg købte en  

Jeg undre mig over en ting du skriver,  du skriver at i lagde enkeltsædet ned og så gik den på førersædet,  er du sikker på at det ikke var dobbelt sædet i lagde ned? For hvis det passer det du skriver så får jeg jo slet ikke et problem, eftersom det er midtersædet og sædet bagved passageren der er i brug

Jeg kan ærligt talt ikke huske om det var det enkelte eller dobbelte, men det var i hvert fald det bag føreren  Men jeg mener altså, at det var det enkelte..

Men som en anden skriver, er det ikke sikkert at køre rundt sådan - en sjælden gang kan man godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.