beskyttelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

WilliamDSTN

MummiT skriver:

Så vil jeg helt klart anbefale en hormonspiral. Den er noget dyrere end en kobberspiral, men - efter hvad jeg har fået at vide - så skulle den give lidt flere smerter og kraftigere blødning end man normalt har. 

Ellers kan en p stav måske også være en idé. Den bliver lagt ind i armen og virker i 5 år, ligesom hormonspiralen. Og virker ellers mere eller mindre på samme måde som spiralen, udover at med p-staven kommer hormonet ud i hele kroppen (ligesom på p-piller) hvor spiralen kun udskiller hormonet lokalt i livmoderen. 

Mener du at kobberspiralen skulle give flere blødninger ? jeg har hørt meget om de der p stave og at de skulle kunne bevæge sig rundt i kroppen lyder ikk særlig rart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Wik

Nørreslet skriver:

Okay tak jeg tror nemlig ikk at jeg vil på p-piller igen men de der spiraler skal undersøges lidt mere 

Jeg er bange for de spiraler begge slags, så jeg aner ikke hvad jeg skal prøve efter 3. fødsel, men noget skal der ske ihvertfald. 

Anmeld

10. december 2014

Mettefpigen

Nørreslet skriver:

Mener du at kobberspiralen skulle give flere blødninger ? jeg har hørt meget om de der p stave og at de skulle kunne bevæge sig rundt i kroppen lyder ikk særlig rart 

Jeg kender flere der har haft markante blødninger efter kobberspiral... Men det er jo forskelligt fra person til person...

Jeg har selv haft p-stav og den flyder ikk rundt i kroppen.. Den bliver sat ind i underarmen.. Den sidder fast og man kan altid mærke hvor den er når man trykker på den... Den passede bare ikk til mig fordi jeg ikk havde faste blødninger... Men som sagt er det forskelligt fra person til person...

Næste gang jeg skal have noget bliver det hormonspiral 

Anmeld

10. december 2014

WilliamDSTN

Wik skriver:

Jeg er bange for de spiraler begge slags, så jeg aner ikke hvad jeg skal prøve efter 3. fødsel, men noget skal der ske ihvertfald. 

hvorfor er du bange for dem ? 

Jeg har hørt det niver lidt når den bliver sat op og at hvis den ikk bliver sat helt rigtigt op kan man godt blive gravid alligevel er det det du er bange for?

Anmeld

10. december 2014

WilliamDSTN

Mettefpigen skriver:

Jeg kender flere der har haft markante blødninger efter kobberspiral... Men det er jo forskelligt fra person til person...

Jeg har selv haft p-stav og den flyder ikk rundt i kroppen.. Den bliver sat ind i underarmen.. Den sidder fast og man kan altid mærke hvor den er når man trykker på den... Den passede bare ikk til mig fordi jeg ikk havde faste blødninger... Men som sagt er det forskelligt fra person til person...

Næste gang jeg skal have noget bliver det hormonspiral 

Okay ja ved ikk helt om det skulle være homonspiralen eller kobberspiralen men jeg tror jeg vil gå på nettet og undersøge det lidt

Anmeld

10. december 2014

Wik

Nørreslet skriver:

hvorfor er du bange for dem ? 

Jeg har hørt det niver lidt når den bliver sat op og at hvis den ikk bliver sat helt rigtigt op kan man godt blive gravid alligevel er det det du er bange for?

Jeg har bare kørt så mange dårlige historier med kobber spiral. Min egen søster er et skræk eksempel. Og hormon spiral er lidt riski da jeg ikke er så god til hormoner, så hvis den skal ud allerede efter 6 uger, synes jeg det er et træls indgreb.

Anmeld

10. december 2014

WilliamDSTN

Wik skriver:

Jeg har bare kørt så mange dårlige historier med kobber spiral. Min egen søster er et skræk eksempel. Og hormon spiral er lidt riski da jeg ikke er så god til hormoner, så hvis den skal ud allerede efter 6 uger, synes jeg det er et træls indgreb.

Bestemt, okay ja jeg må hellere læse lidt mere på de forskellige slags 

Anmeld

10. december 2014

Wik

Nørreslet skriver:

Bestemt, okay ja jeg må hellere læse lidt mere på de forskellige slags 

Ja ellers skal du tale med din læge, nogen gange skal man passe på man ikke høre for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.