Knuder i låret efter vaccine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2015

tweety2060

Tak for oplysningen :-D 

Er sikker på at min datter har ovenstående. ...

Hun har 2 mærker på hvert lår sim knuder og er kradset til blods dagligt da hun var 1-3år ca... store blå mærker

Jeg har Været ved læge og vi kom til hudlæge som lavede en test (plaster på ryggen). Den slog hun ikke ret meget ud af...først efter plasteret var fjernet og vi havde Været til kontrol. ... ringede til hudlægen ig fortalte hun var slået ud men ingen handling derpå

HbHvad vil du råde mig til? For 

er sikker på at de 3årige knuder stammer derfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

morlinen

tweety2060 skriver:

Tak for oplysningen :-D 

Er sikker på at min datter har ovenstående. ...

Hun har 2 mærker på hvert lår sim knuder og er kradset til blods dagligt da hun var 1-3år ca... store blå mærker

Jeg har Været ved læge og vi kom til hudlæge som lavede en test (plaster på ryggen). Den slog hun ikke ret meget ud af...først efter plasteret var fjernet og vi havde Været til kontrol. ... ringede til hudlægen ig fortalte hun var slået ud men ingen handling derpå

HbHvad vil du råde mig til? For 

er sikker på at de 3årige knuder stammer derfra

Jeg ville få en ny henvisning til en anden hudlæge, og evt medbringe en artikel om emnet. Prøv at melde dig ind i fb gruppen 'B.A.V. Børn med aluminiumsallergi som vaccinationsskade'. 

Nu har mit datter ikke fået lappetesten, for man kan godt indberette skaden og få erstatning uden. Men mange af de andre forældre i en gruppen, fortæller også, at reaktionen først kommer efter plasteret er taget af. Så det undrer mig, at jeres hudlæge ikke godtog det. 

Anmeld Citér

20. april 2015

tweety2060

morlinen skriver:

Jeg ville få en ny henvisning til en anden hudlæge, og evt medbringe en artikel om emnet. Prøv at melde dig ind i fb gruppen 'B.A.V. Børn med aluminiumsallergi som vaccinationsskade'. 

Nu har mit datter ikke fået lappetesten, for man kan godt indberette skaden og få erstatning uden. Men mange af de andre forældre i en gruppen, fortæller også, at reaktionen først kommer efter plasteret er taget af. Så det undrer mig, at jeres hudlæge ikke godtog det. 

Tak for svaret!  

Ved du om man kan indberette selv eller det skal igennem læge...

Prøver at kigge på Facebook 

Anmeld Citér

20. april 2015

morlinen

tweety2060 skriver:

Tak for svaret!  

Ved du om man kan indberette selv eller det skal igennem læge...

Prøver at kigge på Facebook 

Mener man godt kan selv, men jeg fik vores læge til det. 

Pøj pøj med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.