Han sidder og spiller den af på toilettet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Milas14 skriver:

Hmm jeg tror osse jeg ville undre mig..

Det ville være bedre hvis han sagde ' skat jeg er liderlig nu, så smutter lige ud for mig selv ��'.. 

Åbenhed omkring det ville have stor betydning for mig..

Hehe - det ville jeg have det underligt med. Lige det synes jeg er privat og ikke noget jeg behøver vide noget om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Moster Lagkage

migxher skriver:

Og lige toilettet er jo ikke så "privat" igen, ikke hvis han regner med ikke at blive forstyrret jo. Det kan jo ikke rigtig undgås da jeg jo bruger toilettet ret ofte, og derfor gik jeg også der ud efter godt et kvarter, da jeg jo var ret tissetrængende og måtte bange på og spørge om jeg snart kunne komme til. (:

Hvordan ved du at han ikke laver "stort", der tager min mand altid telefonen med, så bliver der surfet nyheder

Anmeld

9. december 2014

Milas14

Patriark skriver:

Af ren nysgerrighed, vil du så også have besked når han skal skide?

Jeg ved altid når mn kæreste skider .. Han tager avisen med og er der meget længe ...

Anmeld

9. december 2014

Milas14

mor:) skriver:

Hehe - det ville jeg have det underligt med. Lige det synes jeg er privat og ikke noget jeg behøver vide noget om

Her hjemme er vi åbne om alt, og meget humoristiske, så derfor ville det ikke chokere mig hvis han kom og sagde det hehe..

Anmeld

9. december 2014

SandraXOXO

Vær dog glad for han gør det på toilettet og så kun 15 min. Min mand gør det på kontoret og det kan tá herre længe og er vildt akavet for mig. For jeg ved jo han gør det og jeg tør sgu ikke forstyrre for så bliver han flov og sur.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.