Jeg tror måske han gør det for ikke at du skal få det være.. Gemmer sig væk med sin stivert og gør noget før du opdager det.. Måske, ved det ikke..
Men min erfaring var at trods min manglende sex lyst i min graviditet så jo mere gravid jeg var, jo større og mere frodig jeg var jo mere lyst havde min kæreste til mig fordi han vidst det var hans baby i min mave, ham der havde gjordt mig frodig så jo større og mere akavet det var jo mere liderlig blev han..
Vi prøvede at finde tidspunkter og stillinger hvor det ikke generede mig, tidspunkter hvor baby som regl i forvejen var stille i maven så den ik sparkede så meget..
Vi brugt meget stillingen hvor vi lå i ske og han ku tage mig på min tygge mave hvis han ville, og os kunne lade være, og hvor at maven ikke rigtigt kom i vejen for nogle af os på nogle måde...
Selv om lysten ikke er der tror jeg du skal hanke mere op i dig selv for min erfaring er, gravid eller ej at jo mere sex man har jo mere får man lyst til det... Jeg ved godt selv det kan være svært at tage initiativ til sex når man ikke har lyst men som du selv skriver så kommer der jo lidt ud af det til jer begge..
Er der noget du har mere lyst til, stillinger steder osv så fortæl ham det så han har det at arbejde med
held og lykke med det hele
Anmeld