De bedste råd til den første tand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mettefpigen skriver:

Ungerne kan godt have feber et stykke tid før man kan mærke tænderne, så det kan godt være pågrund af dem at hun havde feber...

Bassen her har haft feber en uge før man kunne mærke tænderne og den var også på 40....

Okay, det vidste jeg ikke. Mener at have læst at når det er pga tænder så varer feberen kun et par dage og kommer ikke over 38,5. 
Men hvis det "bare" er pga tænder at hun havde feber hele sidste uge så er det jo sådan set fint nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Mettefpigen

MummiT skriver:

Okay, det vidste jeg ikke. Mener at have læst at når det er pga tænder så varer feberen kun et par dage og kommer ikke over 38,5. 
Men hvis det "bare" er pga tænder at hun havde feber hele sidste uge så er det jo sådan set fint nok

Den kan sagtens komme højere op end 38,5... Lukas var typisk på 38-39,5.... 

Anmeld

8. december 2014

MamaGulloev

Mettefpigen skriver:

Den kan sagtens komme højere op end 38,5... Lukas var typisk på 38-39,5.... 

Så blev jeg det klogere

Anmeld

8. december 2014

sne190810

MummiT skriver:

Tak for svar

Jeg ved godt de kan få en masse symptomer af tænderne, men når feberen har været der siden sidste mandag og har været helt oppe på 40,5 så er det nok ikke bare tænder

Dog virker hun ikke varm idag, så jeg satset på at vi ovre sygdommen og vi bare lige skal igennem tænderne og så er hun glad igen

Ork jo, det kan det altså sagtens være.

Jeg har en datter som fik et par dage med alt fra 38-40,5 i feber, hver gang der kom tænder :-) 

Det var hele ugen op til tanden brød frem, at hun fik feber og var en pjevset pyllerrøv. 

Anmeld

9. december 2014

MamaGulloev

sne190810 skriver:

Ork jo, det kan det altså sagtens være.

Jeg har en datter som fik et par dage med alt fra 38-40,5 i feber, hver gang der kom tænder :-) 

Det var hele ugen op til tanden brød frem, at hun fik feber og var en pjevset pyllerrøv. 

Jamen så fik jeg da en forklaring på sidste uges feber

Men selvom jeg syntes at hun var pyller i sidste uge så er det intet i forhold til igår og idag! Hold nu helt op hvor er hun bare ked!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.