Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rockertand skriver: Nej da, faktisk er vi et af de eneste lande i verden, hvor dette fænomen eksisterer, men lige som så mange fastbidte traditioner, kan man risikere at blive betragtet som underlig, hvis man ikke bare følger skikken, også selvom der ikke er nogle sundhedsmæssige fordele i at sove ude - og da slet ikke i storbyer. Mine børn er startet med at sove ude omkring 7-8 måneders alderen, Jeg er heldigvis aldrig blevet spurgt, det er taget som en selvfølge, at det gør de jo, men mine har først gjort det, når jeg kunne se dagplejepasning i horisonten og alene af den grund. Gør som du har det bedst med
Nej da, faktisk er vi et af de eneste lande i verden, hvor dette fænomen eksisterer, men lige som så mange fastbidte traditioner, kan man risikere at blive betragtet som underlig, hvis man ikke bare følger skikken, også selvom der ikke er nogle sundhedsmæssige fordele i at sove ude - og da slet ikke i storbyer.
Mine børn er startet med at sove ude omkring 7-8 måneders alderen, Jeg er heldigvis aldrig blevet spurgt, det er taget som en selvfølge, at det gør de jo, men mine har først gjort det, når jeg kunne se dagplejepasning i horisonten og alene af den grund.
Gør som du har det bedst med
Enig. Det er faktisk mest her over af vi gør det. I andre lande kigger de underligt hvis man nævner at man lader sit spædbarn sove ude.Her kommer baby ikke til at sove ude, vi har også kun købt en kombivogn med lille liggemål. Vi har ikke mulighed for at lade baby sove ude. Og så er jeg heller ikke meget for det her i storbyen, med os og andet skidt i luften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej de SKAL ikke, men for vores børn har de bare sovet bedst ude i barnevognen...
Vi har godt nok ikke rigtig læ for blæst og regn. Barnevognen står helt tæt op ad havestuen hvor der kun er 30-40 cm dække. Har investeret mig i en af de bedste regnslag til barnevognen som kommer på i blæsevejr eller regnvejr
Nej det SKAL de da ikke. Det er op til forældrene
men fx min Lia på 7 uger er først begyndt at sove ude i denne uge sådan fast og før det sov hun max 45 min inde; nu er det min 2 timer ude, I dag tog hun en middagslur på 3 1/2 t!
*Mor Til Albert* skriver: Ja, som overskriften lyder, så ville jeg bare høre folks mening.
Ja, som overskriften lyder, så ville jeg bare høre folks mening.
Nej det skal de ikke Alma kommer heller ikke ud og sover hver dag, kun hvis hun falder i søvn i forbindelse med en gåtur, og ikker er vågnet når vi er kommet hjem. Har aldrig lagt hende ud i barnevognen på terassen, og det til min mors store forundring
Nix. Vores sov først ude dagligt da han kom i DP.
Vi bor på første sal og indtil han kom i DP power napped han sig igennem dagen, og jeg gad simpelthen ikke at skulle rende op og ned af trapper, pakke ham ind og ud, så mange gange om dagen.
Nej, det skal de ikke
man skal gøre det der passer bedst for ens barn bolig situation osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128