Nakkefoldsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. august 2009

Lise

Var jeg til i morges.

Var vågen den halve nat med spekulationer omkring om babyen nu ville være i live, og om den ville være syg... Men der var ingen grund til bekymringer, for der lå en levende baby på 5,2 cm i min mave, med to arme og to ben - og et næseben  Det var fandenfiseme lækkert at se den lille spire igen...og NU tror jeg på det  ...tror jeg nok...

Risiko 1:13.000 for trisomi-21 og 1:20.000(+noget) for trisomi-13/18. Grundet den lille størrelse blev jeg slået fem felter tilbage, og er nu atter i 12. uge, og terminen er nu 11. marts. Men mon ikke baby kommer ud når baby har lyst uanset terminsdato

Lise - der er blevet boret i en tand i eftermiddag, og nu er 1600 kr fattigere, men stadig glad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Grynt

Hvor er det dejligt at høre at lille spir har det godt. Så kan det jo være ligegyldigt om terminsdatoen hedder 11/3 eller noget andet for den kommer på sin fødselsdag

gode nyheder du bragte, tillykke med det

knus

Anmeld

25. august 2009

linemus

Dejligt at høre at spiren har det godt derinde Sikke fine tal. Og sikke et held at den ikke havde to hoveder ligesom min havde

Knus Line

Anmeld

25. august 2009

ivfmarie

Wuuhuuu!! Feeedt nok! Lille blybbis.. nåårrh hvor lækkert!

Tillykke!

Anmeld

25. august 2009

Marco2

tillykke med de fine tal.

Kan sagtens sætte mig ind i at det sgu liiige er dejligt lige at se at der er liv derinde.

Vil I vide hvad det er hvis I får muligheden?

Ag

Anmeld

25. august 2009

Tynen

Ihh, STORT TILLYKKE med en vellykket NF!
Hvor er det bare dejligt at få overstået.. Så har man bare en helt anden ro i sindet

Anmeld

25. august 2009

Tikki

Ej hvor dejligt - bringer dejlige minder frem

Anmeld

26. august 2009

Lise

Marco2 skriver:

Vil I vide hvad det er hvis I får muligheden?

Hellere idag end imorgen!  Håber på at få noget af vide til næste scanning d. 19. okt..

Anmeld

26. august 2009

Millebasse

Ihh, hvor dejligt  Altid rart at få bekræftet at det hele er som det skal være

Anmeld

26. august 2009

Susan1978

Skønt Lise..

nu må du da efterhånden begynde at tro på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.