Jeg blev syet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg vil sige når stingene er væk og du er helet ☺ ved mig tog det 3 uger �� men jeg fik osse kun 5 knuder lagt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

CaWi

Jeg blev ikke syet, så lige der kan jeg ikke svare.

Men vi brugte gummi ind til 8 ugers undersøgelsen, og mini piller mens jeg ammede

Anmeld

4. december 2014

FrkGranger

Har lige kigget i min pjece jeg fik ang 3. Gads bræstning og der start 4-6 uger...

Vi gjorde først noget efter 8 ugers undersøgelsen da vi ikke er til kondomer og mens jeg ammede brugte jeg mini piller

Anmeld

5. december 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Gjorde det ondt de første gange?

Ja det synes jeg.. Især i arrene. Da vævet jo ikke er genoprettet efter så kort tid. Men mit sprang også op og skulle syes igen.. (Dog ikke i forbindelse med sex. ) 

og det er jo fordi at man er følsom i ar efterfølgende. Det tager noget tid før det bliver 100% som før.

nu ved jeg ikke hvordan det er når man er blevet klippet, for jeg bristede kun. Men jeg synes ihvertfald det var smertefuldt de første gange, og vi var da også nødt til at lade være med at gennemføre det nogle gange. Men nu er det da ved at blive bedre  

Anmeld

5. december 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Gjorde det ondt de første gange?

Ja det synes jeg.. Især i arrene. Da vævet jo ikke er genoprettet efter så kort tid. Men mit sprang også op og skulle syes igen.. (Dog ikke i forbindelse med sex. ) 

og det er jo fordi at man er følsom i ar efterfølgende. Det tager noget tid før det bliver 100% som før.

nu ved jeg ikke hvordan det er når man er blevet klippet, for jeg bristede kun. Men jeg synes ihvertfald det var smertefuldt de første gange, og vi var da også nødt til at lade være med at gennemføre det nogle gange. Men nu er det da ved at blive bedre  

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Har du ikke din journal? Der burde du kunne læse detaljer om din bristning, hvilken grad.

En måned burde være helt fint, men igen, det er meget svært at vide hvilken type bristning du har ud fra din beskrivelse.

Det springer ikke op igen hvis det er helet. Og hvis det ikke er helet, så vil det gøre enormt ondt. Det smarteste du kan gøre, er at mærke godt og grundigt efter med din hånd, og kigge dernede med et spejl, så du har en bedre fornemmelse for hvordan og hvorledes.

Nej, de bruger e-journal her og den er ikke blevet opdateret endnu..

Okay - det burde være til at se om det er helet? Er aldrig blevet syet eller noget før, så har ingen forstand på det what so ever..

Anmeld

5. december 2014

BinaMor

jeg havde efter 4 uger og det sprang op (dog ikke selve fødselskanalen heldigvis - blevet syet "andetsteds") så jeg anbefaler vent så længe som muligt for surt nu at det ikke er kønt dernede mere.. (ikke at det alligevel var så yndigt i forvejen høhø...)

Anmeld

5. december 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Jeg blev syet efter fødslen. Hvor længe går der inden det er helet tilstrækkeligt til sjov og ballade? 

Ved godt, at det nok kan være individuelt - men hvad er jeres erfaringer?

Og hvornår må jeg begynde på mine p-piller igen? Jeg ammer.. Og det har jo nok noget at sige.. I så fald, er der så andre alternativer til beskyttelse end p-piller og kondom? 

Jeg mener, at jeg blødte i ca. 4 uger efter fødslen (dog kun pletblødning de sidste uger). Jeg kan ikke huske, hvornår vi havde sex første gang, men det var i hvert fald efter jeg stoppede med at bløde og inden 8 ugers undersøgelsen. Og jeg husker det som værende ok, men jeg var stadig lidt øm de første gange. Jeg fik kun få sting.

Vi brugte kondom, indtil jeg startede på minipiller. Min læge frarådede p-piller, da jeg også ammede, men jeg kan ikke huske hvorfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.