Fredericia eller omegnen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2014

T87

Mor til Frederic og Freya skriver:

Hejsa, vi bor under 7000 Fredericia - bare ude i bredstrup-Pjedsted..

Er 34 år - gift med ruben der er 33 år og sammen har vi frederic fra 3.9.08 og Freya fra 16.4.12...

Kører rundt i de gule sos dansk autohjælp...

Hvor er det dejligt med to børn og en af hvert køn... Håber virkelig, at vi også er så heldige en gang  

Det lyder lidt forstadsagtigt med Bredstrup-Pjedsted, eller er det mere en bydel?

Hvad er "de gule sos dansk autohjælp"? Dem der hjælper biler op af vej-grøften er mit gæt, men vil meget gerne vide det, hvis du kan hjælpe!?

Har du haft dine børn i institutioner eller hos dagplejer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

Mor til Frederic og Freya

T87 skriver:

Hvor er det dejligt med to børn og en af hvert køn... Håber virkelig, at vi også er så heldige en gang  

Det lyder lidt forstadsagtigt med Bredstrup-Pjedsted, eller er det mere en bydel?

Hvad er "de gule sos dansk autohjælp"? Dem der hjælper biler op af vej-grøften er mit gæt, men vil meget gerne vide det, hvis du kan hjælpe!?

Har du haft dine børn i institutioner eller hos dagplejer?

Ja det er dejligt med én af hver slags, dog en anelse dyrere, ej vi har da gemt de bedste cowboy bukser fra storebror - de kan jo sagtens genbruges...

He he, hvis vi havde fået nr 2 som den første, havde vi været så skræmt at vi ikke ville have turdet at få nr 2 ...

Vi hører ind under post nr 7000 Fredericia, men bredstrup-pjedsted ligger egentlig på den gamle landevej mellem Fredericia og vejle. Så vi kommer da ind til 'storbyen' af og til...

Vi er lidt vores 'eget' samfund herude, med 1 kommunal bh og en privat bh - 5 kommunale dp'ere og 1 privat - en lokal skole fra 0-6 klasse... Vi har både frisør - en elforretning - 2 værksteder - solcenter og fodklinik...

Begge børn har gået hos den samme dp mor, en ældre dame på nogle og 50 år der har været dp i 26 år. Hun går meget op i at de får god hjemmelavet mad - er ude flere gange om dagen - går til gymnastik med børnene - besøger begge bh så kommende bh børn bedre er rustet til bh start osv.

Fra vores hus har vi ca 50 m ned til dp og fra dp er der ca. 4-500 m ned til skole/bh. Så det er lækkert at den store selv kan komme til/fra skole uden at skulle krydse nogle farlige veje eller lign.

Mit arbejde ligger også herude i Pjedsted, så er tæt på mit arbejde - både en fordel og bagdel....

Og ja det er de gule lastbiler der kører rundt og hjælper biler og deres ejere..

Freya starter i bh her 1 april, hun fylder 3 år den 16 april og den samme bh som storebror også gik i. Dertil er sfo børn og bh børn gerne sammen på den store legeplads, herude har de delt sfo op i stor og lille gruppe... Så fra 0-3 klasse er de sammen og fra 4-6 klasse har en seperart bygning at være i.. Dertil spiser sfo også morgenmad med bh børn og sfo personale er nede i bh som ekstra når skolen starter..

Begge vores børn har ikke egnet sig til vs, derfor dp.

Anmeld

26. december 2014

T87

Jeg kender godt det med, at det kan være en ulempe, at kunder/klientel mm kan følge med i ens privatliv og hvad der handles ind :p Men på den anden side kan jeg også godt lide, når der ikke er langt til arbejde :p

Det lyder rigtig lækkert med en erfaren dagplejer og så korte afstande til både dagplejer og børnehave. Det er også bare så utrolig vigtigt med et godt samarbejde, så børnene får en god og glidende overgang

Rigtig glædelig jul

Anmeld

27. december 2014

AnneBJ

T87 skriver:

AnneBJ: Hvor er det fantastisk  Tillykke med hende  Gik fødslen godt og er I alle okay?
Har godt kørt forbi Taulov i tog!

Mange Tak 

Den gik fint, hurtigt!, og Vi har det alle godt.

Ja, vi har vores eget lille trinbræt herude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.