Fredericia eller omegnen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
13 svar
1 synes godt om
3. december 2014

T87

Hej.Jeg er født i Esbjerg, er flyttet til Odense for at studere og nu skal jeg videre til Fredericia grundet min kærestes arbejde. Er her nogen, som kommer fra Fredericia eller omegnen?Med venlig hilsen Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

AnneBJ

T87 skriver:

Hej.Jeg er født i Esbjerg, er flyttet til Odense for at studere og nu skal jeg videre til Fredericia grundet min kærestes arbejde. Er her nogen, som kommer fra Fredericia eller omegnen?Med venlig hilsen Tine

Det gør jeg 

Anmeld

3. december 2014

T87

AnneBJ skriver:

Det gør jeg 

Hvor er det dejligt at høre, at der er andre gravide i Fredericia Har du nogle erfaringer med systemet man skal igennem som gravid i Fredericia-området? -Er der nogle gode jordemødre, læger, sundhedsplejersker eller andet du kan anbefale en gravid tilflytter?

Anmeld

3. december 2014

AnneBJ

T87 skriver:

Hvor er det dejligt at høre, at der er andre gravide i Fredericia Har du nogle erfaringer med systemet man skal igennem som gravid i Fredericia-området? -Er der nogle gode jordemødre, læger, sundhedsplejersker eller andet du kan anbefale en gravid tilflytter?

Jeg er tilknyttet sygehuset i Kolding- altså ser går jeg til jdm, simpelthen fordi jeg arbejder meget, meget tæt på. Der er jdm konsultation i Fredericia, men scanninger og lign, samt fødsel, foregår i Kolding. Da jeg fik mit første barn boede vi i Kolding, så derfor er jeg ikke stødt på sundhedsplejerske eller andet fagpersonale o Fredericia endnu. 

Hvornår har du termin? Hvor i Fredericia skal i bo? (Hvis ikke i er flyttet...)

Anmeld

7. december 2014

Toeffe87

Jeg bor lige lidt uden for fredericia, i bredstrup. Jeg er gravid med vores 2 barn som vi venter til marts. 

jeg går til Jdm på fredericia sygehus. Det er jeg ganske tilfreds med  

Den sundhedsplejerske jeg havde med vores første barn var jeg dog ikke helt så glad for. Ikke at hun ikke var flink, hun var bare ikke lige min kop the. 

Anmeld

17. december 2014

T87

Toeffe87 skriver:

Jeg bor lige lidt uden for fredericia, i bredstrup. Jeg er gravid med vores 2 barn som vi venter til marts. 

jeg går til Jdm på fredericia sygehus. Det er jeg ganske tilfreds med  

Den sundhedsplejerske jeg havde med vores første barn var jeg dog ikke helt så glad for. Ikke at hun ikke var flink, hun var bare ikke lige min kop the. 

Dejligt at høre, at der er forskellige jordemødre, så man evt. kan skifte, hvis der ikke er så god kemi med den man får tildelt. Og hvor var det en utrolig god måde at skrive det på Tusind tak

Anmeld

17. december 2014

T87

AnneBJ skriver:

Jeg er tilknyttet sygehuset i Kolding- altså ser går jeg til jdm, simpelthen fordi jeg arbejder meget, meget tæt på. Der er jdm konsultation i Fredericia, men scanninger og lign, samt fødsel, foregår i Kolding. Da jeg fik mit første barn boede vi i Kolding, så derfor er jeg ikke stødt på sundhedsplejerske eller andet fagpersonale o Fredericia endnu. 

Hvornår har du termin? Hvor i Fredericia skal i bo? (Hvis ikke i er flyttet...)

Min kæreste og jeg skal bo i Fynsgade. Vi regner med at flytte sidst i januar. Jeg har termin d. 3/5 Hvad med dig? Hvor bor du henne af og hvornår har du termin?

Anmeld

17. december 2014

AnneBJ

T87 skriver:

Min kæreste og jeg skal bo i Fynsgade. Vi regner med at flytte sidst i januar. Jeg har termin d. 3/5 Hvad med dig? Hvor bor du henne af og hvornår har du termin?

Jeg bor i Taulov og har lige født i lørdags. Hun er 2. barn.

Anmeld

17. december 2014

T87

AnneBJ: Hvor er det fantastisk  Tillykke med hende  Gik fødslen godt og er I alle okay?
Har godt kørt forbi Taulov i tog!

Anmeld

17. december 2014

Mor til Frederic og Freya

T87 skriver:

Hejsa, vi bor under 7000 Fredericia - bare ude i bredstrup-Pjedsted..

Er 34 år - gift med ruben der er 33 år og sammen har vi frederic fra 3.9.08 og Freya fra 16.4.12...

Kører rundt i de gule sos dansk autohjælp...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.