Gravid i Fredericia...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

T87

got2b skriver:

Bor ca ti minutter fra en by som hedder Vejen.

Ah, Vejen det er tæt på Lunderskov, hvor jeg har gået på efterskole Har da også besøgt en ven i Vejen på et tidspunkt. Hyggelig by Er du tilknyttet Kolding og hvornår har du termin?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. december 2014

Mutti84

Profilbillede for Mutti84

Jeg kan varmt anbefale "Lægerne Prinsessegade 8" :-)

De er så søde og man kan både ringe eller booke tid hos dem online. Desuden har læge Christina K. En scanner, så man som gravid kan blive scannet his egen læge hvis man er nervøs over noget eller til de forskellige lægebesøg :-)

Mht. Jordemoder, så er jeg rigtig glad for at gå på sygehuset her i fredericia. 

Håber du falder godt til her i byen, ligesom jeg har gjort (tilflytter for 2,5 år siden)

Mor til Zoey og Xavier  

Anmeld Citér

17. december 2014

T87

mutti84 skriver:

Jeg kan varmt anbefale "Lægerne Prinsessegade 8" :-)

De er så søde og man kan både ringe eller booke tid hos dem online. Desuden har læge Christina K. En scanner, så man som gravid kan blive scannet his egen læge hvis man er nervøs over noget eller til de forskellige lægebesøg :-)

Mht. Jordemoder, så er jeg rigtig glad for at gå på sygehuset her i fredericia. 

Håber du falder godt til her i byen, ligesom jeg har gjort (tilflytter for 2,5 år siden)

Hvor er det dejligt at høre, at det er et godt sted  Det er virkelig også mit umiddelbare indtryk! -Kan du anbefale nogle sociale arrangementer(eller fritidsaktiviteter) eller gode steder at komme(caféer, restauranter, butikker eller lignende)?

Jeg har forsøgt at melde flytning, da jeg kan se, at de netop nu har åben for tilgang hos Lægerne i Prinsessegade, men man kan åbenbart ikke melde flytning på nettet endnu, hvis man først flytter til midt/slut januar!

Hvornår har du termin?

Anmeld Citér

18. december 2014

Mutti84

Vil sige at butiks og café livet her i byen desværre ikke er vildt godt... men "Den Engelske" er rigtig hyggelig og her kan man både få dejlig og billig mad og få sig en enkelt.. der er trængsel der om sommeren, hvor de har stole og borde ude på hele torvet foran pubben...

Det er det bedste sted i byen lige umiddelbart, efter min mening.

Ellers er kolding storcenter eller vejle gågade ikke langt væk, og det er nogle gode steder at shoppe :-)

Har termin 4. Marts :-) 

Prøv evt. At ringe ned til dem og spørg om du kan blive skrevet op, når du nu flytter lige om lidt :-)

Mor til Zoey og Xavier  

Anmeld Citér

20. december 2014

T87

mutti84 skriver:

Vil sige at butiks og café livet her i byen desværre ikke er vildt godt... men "Den Engelske" er rigtig hyggelig og her kan man både få dejlig og billig mad og få sig en enkelt.. der er trængsel der om sommeren, hvor de har stole og borde ude på hele torvet foran pubben...

Det er det bedste sted i byen lige umiddelbart, efter min mening.

Ellers er kolding storcenter eller vejle gågade ikke langt væk, og det er nogle gode steder at shoppe :-)

Har termin 4. Marts :-) 

Prøv evt. At ringe ned til dem og spørg om du kan blive skrevet op, når du nu flytter lige om lidt :-)

God idé, jeg vil forsøge at kontakte dem og høre

Vil besøge "Den Engelske", når engang barnet ikke påvirkes af alkohol i min krop og når barnet er gammelt nok til at blive passet af andre :p

Er det første barn du/I venter?

Anmeld Citér

21. december 2014

Mutti84

Kan også varmt anbefale den engelske til frokost! De laver rigtig gode burgere og sandwich! :-D

Både ja og nej.... Det er mit første barn, men min mands nr. 2

Min bonussøn er 3,5 år gammel (4 d. 29/3)

Hvad med jer? :-)

Mor til Zoey og Xavier  

Anmeld Citér

26. december 2014

T87

Hvor er det dejligt med dit første og at du allerede har lidt erfaring fra halvbroderen  

Ved I, om den lille ny bliver en dreng eller en pige?

Anmeld Citér

7. april 2015

Mortilen

Profilbillede for Mortilen
T87 skriver:

Hej

Jeg skal flytte til Fredericia sidst i januar og er rigtig glad for at have læst den tidligere tråd om Fredericia.

Jeg kender ikke nogen i Fredericia, kan kun huske gode minder fra familieture fra da jeg var lille. Jeg flytter, fordi der er større jobmuligheder for mig i Fredericia og for at komme tættere på min kærestes arbejdsplads, så han ikke skal pendle så meget.

Jeg er født i Esbjerg, men flyttede til Odense for at studere. Her mødte jeg min kæreste og vi har termin d. 3.maj, så jeg skal have fundet mig bl.a. en jordemoder, en læge og en sundhedsplejerske i Fredericia... Er her nogen, der kan anbefales??

Med venlig hilsen Tine

Hej

Faldt lige over dit indlæg og nu må du næsten være flyttet. Håber du er faldet god til i din nye by.

Jeg bor selv i Fredericia og har en søn på 9 mdr. Hvis du mangler et nyt bekendtskab må du endelig sige til.

Rigtig god dag

MVH. Charlotte

Anmeld Citér

7. april 2015

Kløver

Profilbillede for Kløver
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
Mortilsofus skriver:

Hej

Faldt lige over dit indlæg og nu må du næsten være flyttet. Håber du er faldet god til i din nye by.

Jeg bor selv i Fredericia og har en søn på 9 mdr. Hvis du mangler et nyt bekendtskab må du endelig sige til.

Rigtig god dag

MVH. Charlotte

Så også lige indslaget  

jeg bor også i Fredericia og er også frisk  

jeg venter 4 barn til august  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+