Gravid i Fredericia...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.393 visninger
18 svar
2 synes godt om
3. december 2014

T87

Hej

Jeg skal flytte til Fredericia sidst i januar og er rigtig glad for at have læst den tidligere tråd om Fredericia.

Jeg kender ikke nogen i Fredericia, kan kun huske gode minder fra familieture fra da jeg var lille. Jeg flytter, fordi der er større jobmuligheder for mig i Fredericia og for at komme tættere på min kærestes arbejdsplads, så han ikke skal pendle så meget.

Jeg er født i Esbjerg, men flyttede til Odense for at studere. Her mødte jeg min kæreste og vi har termin d. 3.maj, så jeg skal have fundet mig bl.a. en jordemoder, en læge og en sundhedsplejerske i Fredericia... Er her nogen, der kan anbefales??

Med venlig hilsen Tine

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. december 2014

got2b

Velkommen til det Sønderjyske ��

Anmeld Citér

3. december 2014

AnneBJ

T87 skriver:

Hej

Jeg skal flytte til Fredericia sidst i januar og er rigtig glad for at have læst den tidligere tråd om Fredericia.

Jeg kender ikke nogen i Fredericia, kan kun huske gode minder fra familieture fra da jeg var lille. Jeg flytter, fordi der er større jobmuligheder for mig i Fredericia og for at komme tættere på min kærestes arbejdsplads, så han ikke skal pendle så meget.

Jeg er født i Esbjerg, men flyttede til Odense for at studere. Her mødte jeg min kæreste og vi har termin d. 3.maj, så jeg skal have fundet mig bl.a. en jordemoder, en læge og en sundhedsplejerske i Fredericia... Er her nogen, der kan anbefales??

Med venlig hilsen Tine

Jordemoder og sundhedsplejerske tildeles du automatisk. Læge vælger du selv, jeg kan desværre ikke anbefale nogen specifik, da jeg har læge i Kolding, trods bopæl i Fredericia kommune 

Anmeld Citér

3. december 2014

T87

got2b skriver:

Tusind tusind tak, det var lige det jeg havde brug for at høre 

Anmeld Citér

3. december 2014

T87

got2b skriver:

Anmeld Citér

3. december 2014

T87

AnneBJ skriver:

Jordemoder og sundhedsplejerske tildeles du automatisk. Læge vælger du selv, jeg kan desværre ikke anbefale nogen specifik, da jeg har læge i Kolding, trods bopæl i Fredericia kommune 

Tusind tusind tak. Det er rigtig dejligt at vide, at det sker automatisk. Ellers synes jeg, der ville være meget at se til  Er det okay at være gravid i Fredericia? -Er der nogle aktiviteter, hyggelige caféer eller spændende butikker?

Anmeld Citér

3. december 2014

AnneBJ

T87 skriver:

Tusind tusind tak. Det er rigtig dejligt at vide, at det sker automatisk. Ellers synes jeg, der ville være meget at se til  Er det okay at være gravid i Fredericia? -Er der nogle aktiviteter, hyggelige caféer eller spændende butikker?

Jeg kender faktisk ikke byen særlig godt. Jeg bor midt mellem Kolding og Fredericia og kommer oprindeligt fra Kolding. Derfor søger jeg oftest mod Kolding når jeg skal handle (daglig varer), shoppe, i biffen, på café osv. De gange jeg har været i Fredericia gågade har jeg dog syntes den var rigtig fin, udmærket udvalg af butikker, godt indtryk af service (fx ifht børn, amning mm) på caféerne osv. Hvis du er afhængig af offentlig transport er det nemt med både tog og rutebil til andre byer og med bybus rundt i selve byen.

Spørg endelig så skal jeg svare efter bedste evne  og velkommen til Trekantområdet! 

Anmeld Citér

4. december 2014

got2b

T87 skriver:

Så lidt (: er lidt fra Sønderjylland (:

Anmeld Citér

4. december 2014

T87

got2b skriver:

Så lidt (: er lidt fra Sønderjylland (:

Hvor bor du henne af?

Anmeld Citér

4. december 2014

got2b

T87 skriver:

Hvor bor du henne af?

Bor ca ti minutter fra en by som hedder Vejen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+