Opdate på 'hvem ville i tage med?'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
5 svar
7 synes godt om
3. december 2014

Anonym trådstarter

Opdatering på min afstemning fra 'hvem ville i tage med (til scanning)?'

https://www.baby.dk/debat/252216pi1/ultralydsscanninger/hvem-ville-i-tage-med.aspx

Og idag havde jeg ikke rigtig noget valg da det ente med en lyn akut scanning idag, hvor det ente med min veninde måtte tage med.. 

Og det var en FANTASTISK oplevelse, hun var den bedst tænkelige støtte man kunne tage med.. Super optimistisk kvinde som bare kunne rumme alle mine følelser og som bare stod på hovedet for mig.. 

Og hun kommer med til NF scanningen i næste uge.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

Bak

Anonym skriver:

Opdatering på min afstemning fra 'hvem ville i tage med (til scanning)?'

https://www.baby.dk/debat/252216pi1/ultralydsscanninger/hvem-ville-i-tage-med.aspx

Og idag havde jeg ikke rigtig noget valg da det ente med en lyn akut scanning idag, hvor det ente med min veninde måtte tage med.. 

Og det var en FANTASTISK oplevelse, hun var den bedst tænkelige støtte man kunne tage med.. Super optimistisk kvinde som bare kunne rumme alle mine følelser og som bare stod på hovedet for mig.. 

Og hun kommer med til NF scanningen i næste uge.. 

Dejligt, du valgte hende - det havde jeg også stemt Men hvorfor blev det en akut scanning? Håber alt er ok?

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Dejligt, du valgte hende - det havde jeg også stemt Men hvorfor blev det en akut scanning? Håber alt er ok?

Det ente med akut scanning, fordi da jeg stod op, var der blod lignende når jeg tørret mig og det blev slet ikke bedre og jeg havde tiltagende smerter..

Og da jeg tidligere have mistet 2 gange, var jeg dødens angst og frygtet virkelig det væreste..

Så jeg fik fat i lægen som kender min historie rigtig godt.. Og han sendte en lyn akut henvisning videre.. Og fik heldigvis en tid nogle timer senere..

Og alt så heldigvis godt ud er

og jeg er SÅ glad for jeg havde min veninde med, hun var fantastisk 

Anmeld

3. december 2014

Bak

Anonym skriver:

Det ente med akut scanning, fordi da jeg stod op, var der blod lignende når jeg tørret mig og det blev slet ikke bedre og jeg havde tiltagende smerter..

Og da jeg tidligere have mistet 2 gange, var jeg dødens angst og frygtet virkelig det væreste..

Så jeg fik fat i lægen som kender min historie rigtig godt.. Og han sendte en lyn akut henvisning videre.. Og fik heldigvis en tid nogle timer senere..

Og alt så heldigvis godt ud er

og jeg er SÅ glad for jeg havde min veninde med, hun var fantastisk 

Æv med blodet, men sikke da en lettelse, at alt ser fint ud!  Tillykke med det!

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Æv med blodet, men sikke da en lettelse, at alt ser fint ud!  Tillykke med det!

Tusind tak 

det har også reddet hele min dag og ikke mindst jul .. 

Anmeld

3. december 2014

Snoopy77

Dejligt at alt gik godt. Jeg var med en veninde til tidlig gennemscanning igår og jeg kan sige dig at det som veninde er en kæmpe oplevelse at være med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.