Hvem ville i tage med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem ville i tage med?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.502 visninger
22 svar
9 synes godt om
2. december 2014

Anonym trådstarter

Goddag, håber i læser indlægget før i svarer.. 

Jeg er anonym da min graviditet er hemmelig.. 

Men jeg står i den situation at vi skal til NF scanning i næste uge, og kæresten skal desværre på arbejde.. 

Og sidst vi var til scanning (MD scanning) var der desværre ikke noget liv, så jeg SKAL have en med, så jeg har nogen at støtte mig til, er nemlig skide nervøs for scanningen.. 

Har 3 muligheder,

Svigermor som er pensioneret og som endnu ikke ved noget om graviditeten.. 

Min egen mor, som har været med indover alle mine 4 graviditer (hvoraf kun 1 er vellykket) dog er hun nødt til at tage fri hvis det er.. 

Bedste veninden, som er meget tæt og som har støttet mig hele vejen igennem op og nedture i graviditeterne.. Og som nu også har termin samme tid med mig. Hun er pt sygemeldt og har ingen hindringer i at tage med.. 

Hvem ville i tage med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

got2b

Jeg vil helst sikkert tage min mor med.

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Jeg vil helst sikkert tage min mor med.

Må jeg spørger hvorfor? 

Anmeld

2. december 2014

lineog4

Kan jo kun svare ud fra mig selv, jeg ville have min moar.... Men har selv været med som veninde, så havde jeg en der var tæt nok og kunne klare min nervøsitet og ikke tale den ned med det skal nok gå, men talte den ned med det jeg havde behov for, så ville jeg tage veninden.

jeg har ingen svigermor, så kan slet ikke forestille mig situationen 

Anmeld

2. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Goddag, håber i læser indlægget før i svarer.. 

Jeg er anonym da min graviditet er hemmelig.. 

Men jeg står i den situation at vi skal til NF scanning i næste uge, og kæresten skal desværre på arbejde.. 

Og sidst vi var til scanning (MD scanning) var der desværre ikke noget liv, så jeg SKAL have en med, så jeg har nogen at støtte mig til, er nemlig skide nervøs for scanningen.. 

Har 3 muligheder,

Svigermor som er pensioneret og som endnu ikke ved noget om graviditeten.. 

Min egen mor, som har været med indover alle mine 4 graviditer (hvoraf kun 1 er vellykket) dog er hun nødt til at tage fri hvis det er.. 

Bedste veninden, som er meget tæt og som har støttet mig hele vejen igennem op og nedture i graviditeterne.. Og som nu også har termin samme tid med mig. Hun er pt sygemeldt og har ingen hindringer i at tage med.. 

Hvem ville i tage med? 

Hvem ville være den bedste til at støtte dig, hvis det er dårligt nyt??( for at der selvfølgelig er en skøn baby derinde)

Du skal føle i din mave, hvem der bedst kan støtte dig. Og så skal du tage den person med, ikke udfra hvem der er fri eller ej, nej hvem der er bedst for dig.

Anmeld

2. december 2014

Troldemommi

Mor er den bedste i verden 

held og lykke med scanninger 

Monica 

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Kan jo kun svare ud fra mig selv, jeg ville have min moar.... Men har selv været med som veninde, så havde jeg en der var tæt nok og kunne klare min nervøsitet og ikke tale den ned med det skal nok gå, men talte den ned med det jeg havde behov for, så ville jeg tage veninden.

jeg har ingen svigermor, så kan slet ikke forestille mig situationen 

Jeg synes det er meget svært.. 

Min mor kan ikke rigtig glæde sig over denne graviditet fordi jeg allerede har mistet 2 gange, men eftersom hun selv har prøvet at miste sent, så ved hun hvad smerten ville betyde for mig.. Men hun bor langt væk og kan efterfølgende efter scanning mest kun være der over telefonen.. 

Jeg har verdens bedste svigermor, som er fantastisk med vores barn.. Så hun vil kunne hjælpe på mange måder, ihvertfald fysisk. Og hun bor meget tæt på. 

Min veninde har været med hele vejen, hun har aldrig selv prøvet at miste.. Men hun er en fantastisk støtte og er meget rummelig.. 

Anmeld

2. december 2014

got2b

Anonym skriver:

Må jeg spørger hvorfor? 

Fordi hun forstår nok en bedre hvis man begynder at græde, os har man en voksne at snakke med. Plus fra mit vedkommende har hun altid været det for mig, når min far aldrig var der ��

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvem ville være den bedste til at støtte dig, hvis det er dårligt nyt??( for at der selvfølgelig er en skøn baby derinde)

Du skal føle i din mave, hvem der bedst kan støtte dig. Og så skal du tage den person med, ikke udfra hvem der er fri eller ej, nej hvem der er bedst for dig.

Det vil de alle 3 på hver deres måde.. 

Svigermor er nok den der har mest tid til at være der efterfølgende i tilfælde af det skulle gå galt.. 

Min mor kan mest være der over telefonen, da hun bor langt væk.. 

Min veninde bor tæt på og har været der hele vejen og ofte kommet uventet på besøg for at sikre sig at jeg har det godt ovenpå mislykket graviditeter .. Ulempen er med hende at hvis denne graviditet heller ikke går godt, og hun selv går hele vejen, ville gøre skide ondt på mig i længden.. 

Anmeld

2. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det vil de alle 3 på hver deres måde.. 

Svigermor er nok den der har mest tid til at være der efterfølgende i tilfælde af det skulle gå galt.. 

Min mor kan mest være der over telefonen, da hun bor langt væk.. 

Min veninde bor tæt på og har været der hele vejen og ofte kommet uventet på besøg for at sikre sig at jeg har det godt ovenpå mislykket graviditeter .. Ulempen er med hende at hvis denne graviditet heller ikke går godt, og hun selv går hele vejen, ville gøre skide ondt på mig i længden.. 

Så ville jeg nok tage svigermor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.