Vivienne skriver:
Kære kvinder,
HJÆLP! 
Har en søn på 8 uger, som vil ammes hele tiden. Det er ikke fordi han bruger mig som sut, men han spiser faktisk hver gang jeg sætter ham til. Efter noget tid falder han i søvn og jeg lægger ham fra mig. Så starter hele balladen forfra. Han græder indtil han får lov til at amme. Så er han rolig igen.
Jeg har også nok mælk, så det kan ikke være det.
Kan huske at sp sagde en gang, at babys omkr. 5 og 8 uger får en periode hvor de vil ammes hele tiden, så mælkeproduktionen kan blive stimuleret. Har oplevet det ved 5 uger, men denne gang er det værre. HELE TIDEN bogstaveligt talt.
Kl. er nu 14:37 og jeg har endnu ikke fået morgenmad. Det er der ikke tid til. I går aftes fik jeg en halv times pause, hvor jeg ku komme i bad... Puha...
Jeg skal til 8 ugers tjek på torsdag, og ved slet ikke hvordan jeg skal efterlade ham hjemme med min mand. Overvejer faktisk at aflyse tiden ved lægen...
Har I oplevet lignende?
Det er fuldstændig normalt. Men kan være utrolig hårdt imens det står på
mht dit lægebesøg, så synes jeg da du skal tage afsted. Sørg for at spise den bette af inden, og så må far gå rundt med ham/hende og prøve at få ham/hende til at falde til ro. Der sker absolut ingenting ved at han/hun er lidt ked af det i en times tid og det er begrænset hvor sulten den bette reelt kan være. Men ved godt det er lettere sagt end gjort
men det er måske også rigtig rigtig vigtigt for dig at du lige kommer lidt ud af huset og får ladet lidt op igen og mærker afsavnet til den bette. Så er det skønt at komme hjem og have den bette til at hænge i babserne igen
held og lykke med det hele
Anmeld