HJÆLP! Vil ammes hele tiden!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2014

Vivienne

Røverdatter skriver:

Det lyder som mig for præcis 3 år siden med min søn. Nøj hvor var jeg bare på. Det er så hårdt..

Håber du får tid til noget afslapning. Kan manden og jeres søn evt tage med i venteværelset? Og ellers så udsæt det hvis du kan , er mit råd

Det kan han godt... Men når jeg tænker over det, hvor meget ville det hjælpe at han tog med? Jeg skal alligevel ind og undersøges, så de får intet ud af mig og ud af at være der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

stm2812

Vivienne skriver:

Kære kvinder,

HJÆLP!

Har en søn på 8 uger, som vil ammes hele tiden. Det er ikke fordi han bruger mig som sut, men han spiser faktisk hver gang jeg sætter ham til. Efter noget tid falder han i søvn og jeg lægger ham fra mig. Så starter hele balladen forfra. Han græder indtil han får lov til at amme. Så er han rolig igen.

Jeg har også nok mælk, så det kan ikke være det.

Kan huske at sp sagde en gang, at babys omkr. 5 og 8 uger får en periode hvor de vil ammes hele tiden, så mælkeproduktionen kan blive stimuleret. Har oplevet det ved 5 uger, men denne gang er det værre. HELE TIDEN bogstaveligt talt.

Kl. er nu 14:37 og jeg har endnu ikke fået morgenmad. Det er der ikke tid til. I går aftes fik jeg en halv times pause, hvor jeg ku komme i bad... Puha...

Jeg skal til 8 ugers tjek på torsdag, og ved slet ikke hvordan jeg skal efterlade ham hjemme med min mand. Overvejer faktisk at aflyse tiden ved lægen...

Har I oplevet lignende?

Det er fuldstændig normalt. Men kan være utrolig hårdt imens det står på

mht dit lægebesøg, så synes jeg da du skal tage afsted. Sørg for at spise den bette af inden, og så må far gå rundt med ham/hende og prøve at få ham/hende til at falde til ro. Der sker absolut ingenting ved at han/hun er lidt ked af det i en times tid og det er begrænset hvor sulten den bette reelt kan være. Men ved godt det er lettere sagt end gjort

men det er måske også rigtig rigtig vigtigt for dig at du lige kommer lidt ud af huset og får ladet lidt op igen og mærker afsavnet til den bette. Så er det skønt at komme hjem og have den bette til at hænge i babserne igen

held og lykke med det hele

Anmeld

2. december 2014

stm2812

Havde ikke lige fanget du havde skrevet 'ham'

Anmeld

2. december 2014

Vivienne

stm2812 skriver:

Det er fuldstændig normalt. Men kan være utrolig hårdt imens det står på

mht dit lægebesøg, så synes jeg da du skal tage afsted. Sørg for at spise den bette af inden, og så må far gå rundt med ham/hende og prøve at få ham/hende til at falde til ro. Der sker absolut ingenting ved at han/hun er lidt ked af det i en times tid og det er begrænset hvor sulten den bette reelt kan være. Men ved godt det er lettere sagt end gjort

men det er måske også rigtig rigtig vigtigt for dig at du lige kommer lidt ud af huset og får ladet lidt op igen og mærker afsavnet til den bette. Så er det skønt at komme hjem og have den bette til at hænge i babserne igen

held og lykke med det hele

Hvor er du sød

Du har jo helt ret. Der kan ikke ske meget på en times tid, hvis han får mad inden jeg smutter.

Anmeld

2. december 2014

Vivienne

stm2812 skriver:

Havde ikke lige fanget du havde skrevet 'ham'

Helt ok

Anmeld

2. december 2014

Sandratoft

Vivienne skriver:

Kære kvinder,

HJÆLP!

Har en søn på 8 uger, som vil ammes hele tiden. Det er ikke fordi han bruger mig som sut, men han spiser faktisk hver gang jeg sætter ham til. Efter noget tid falder han i søvn og jeg lægger ham fra mig. Så starter hele balladen forfra. Han græder indtil han får lov til at amme. Så er han rolig igen.

Kan huske at sp sagde en gang, at babys omkr. 5 og 8 uger får en periode hvor de vil ammes hele tiden, så mælkeproduktionen kan blive stimuleret. Har oplevet det ved 5 uger, men denne gang er det værre. HELE TIDEN bogstaveligt talt.

Kl. er nu 14:37 og jeg har endnu ikke fået morgenmad. Det er der ikke tid til. I går aftes fik jeg en halv times pause, hvor jeg ku komme i bad... Puha...

Jeg skal til 8 ugers tjek på torsdag, og ved slet ikke hvordan jeg skal efterlade ham hjemme med min mand. Overvejer faktisk at aflyse tiden ved lægen...

Har I oplevet lignende?

Vil han tage sut?

Men ellers stemmer jeg i med de andre, tag afsted, alene, og nyd tiden uden ham din søn dør ikke af sult den tid du er væk, og hvem ved, måske falder han til ro når det kun er far det er der og han ikke kan lugte din dejlige mælk  

Min datter på 5 måneder er totalt patfikseret, men. når jeg ikke er der, er det en anden sag 

Anmeld

2. december 2014

asff

Vivienne skriver:

Hold da op... Jeg er virkelig begyndt at føle mig som en dårlig mor... Tvivler meget om han får alt det han skal ha' og/eller om jeg gør noget forkert...

det er skide hårdt, men du er jo ikke en dårlig mor.. 

Anmeld

2. december 2014

Vivienne

Sandratoft skriver:

Vil han tage sut?

Men ellers stemmer jeg i med de andre, tag afsted, alene, og nyd tiden uden ham din søn dør ikke af sult den tid du er væk, og hvem ved, måske falder han til ro når det kun er far det er der og han ikke kan lugte din dejlige mælk  

Min datter på 5 måneder er totalt patfikseret, men. når jeg ikke er der, er det en anden sag 

Nej, han vil ikke have sut...

Nu glæder jeg mig til at prøve og være væk fra ham, for at se hvordan han tager det

Anmeld

2. december 2014

Vivienne

Tak for jeres beskeder  Har det meget bedre nu.

I er skønne

Anmeld

2. december 2014

Isabella_mor

Vivienne skriver:

Kære kvinder,

HJÆLP!

Har I oplevet lignende?

Det er meget normalt. Og du er ikke den eneste der først får morgenmad op af dagen. Det er enormt hårdt. Men det handler bare om at gøre det let for sig selv. Men det er der ikke overskud til. Jeg har ikke været i bad i et par dage efterhånden. Så jeg kender det udemærket. Man bliver idiot af alt det ammeri.! Men det er smart at de har indbygget en mælkereguleringsiver så det passer med det behov de har. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.