Jeg har undret mig over, hvergang man nævner smerter ved lænden/bækken, så det bare ligement smerter, men har aldrig oplevet nogle har så voldsomme ligement smerter. Kan sidde helt stille, når jeg så bevæger mig gør det så ondt jeg ku stor tude. Og er ikke pivet normalt. Jeg kan ligge i sengen og vil ligge mig godt til rette, men i det jeg prøver st bevæge mig gør det så ondt at jeg opgiver, og faktisk ender med at sove med tøj på indtil min kæreste kommer hjem fra arbejde. Ligesom i Lørdags, synes lige jeg vil overraske min svigerforældre med at gøre hele huset rent, bare da jeg ville skifte sengetøj gjorde det så ondt, men så dum som jeg var, forsat jeg med at skifte sengetøj og gøre rent og gå tur med hunden. Hvilket så jar betydet for mig idag at jeg har så ondt i lænden/bækken og mine ben kan sove noget så groft. Skal godt nok til læge på Onsdag men smerten er ikke til at holde ud. Jeg har os ofte hovedpine, og ved godt at ens vægt stiger, men tre kilo på under en uge, synes jeg er for meget. Kan det virkelig være ligament smerter? Og undskyld den lange smører.
Anmeld