Kan det virkelig være ligament smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har undret mig over, hvergang man nævner smerter ved lænden/bækken, så det bare ligement smerter, men har aldrig oplevet nogle har så voldsomme ligement smerter. Kan sidde helt stille, når jeg så bevæger mig gør det så ondt jeg ku stor tude. Og er ikke pivet normalt. Jeg kan ligge i sengen og vil ligge mig godt til rette, men i det jeg prøver st bevæge mig gør det så ondt at jeg opgiver, og faktisk ender med at sove med tøj på indtil min kæreste kommer hjem fra arbejde. Ligesom i Lørdags, synes lige jeg vil overraske min svigerforældre med at gøre hele huset rent, bare da jeg ville skifte sengetøj gjorde det så ondt, men så dum som jeg var, forsat jeg med at skifte sengetøj og gøre rent og gå tur med hunden. Hvilket så jar betydet for mig idag at jeg har så ondt i lænden/bækken og mine ben kan sove noget så groft. Skal godt nok til læge på Onsdag men smerten er ikke til at holde ud. Jeg har os ofte hovedpine, og ved godt at ens vægt stiger, men tre kilo på under en uge, synes jeg er for meget. Kan det virkelig være ligament smerter? Og undskyld den lange smører.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

JH12

I min første graviditet døjet jeg RIGTIG meget med ligament smerter de første mange uger.. 

Og mit var fuldstændig ligesom mens. smerter bare tusind gange værre.. Havde mange syge dage, og kunne kun ligge i fosterstilling og intet fortage mig.. 

Det gik heldigvis over igen 

håber snart du kommer på den anden side .. 

Anmeld

1. december 2014

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

I min første graviditet døjet jeg RIGTIG meget med ligament smerter de første mange uger.. 

Og mit var fuldstændig ligesom mens. smerter bare tusind gange værre.. Havde mange syge dage, og kunne kun ligge i fosterstilling og intet fortage mig.. 

Det gik heldigvis over igen 

håber snart du kommer på den anden side .. 

Jeg har haft det sådan i mange måneder faktisk siden uge 14, og er i uge 22 nu, min læge vil ik undersøge mig, kun for blærebetændelse, det er så ulideligt! Jeg kan virkelig ingenting, hverken stå, sidde eller ligge. Eller gå for den slags skyld :/. Puha.

Anmeld

1. december 2014

Line&Mike

Øv hvor træls 

Jeg synes mere det lyder som lændesmerter, altså de smerter man får af at bækkenet løsner sig pga. graviditetshormonerne. Nogle kvinder er mere ramt af dette end andre. Hvis du også har smerter fortil ved skambenet er det det man kalder for bækkenløsning, altså smerter fra alle tre led i bækkenet.

Mit råd er i hvert fald at undgå det fysiske arbejde du kan mærke provokerer smerterne frem - det bliver IKKE bedre af at tvinge dig selv til liiige at ordne hele huset . Pas på med dine arbejdsstillinger og de stillinger du laver generelt - også selvom du ikke har bækkenløsning, fx at du ikke sidder med benene over kors osv. Mange synes også det er særligt hårdt for bækkenet at støvsuge, så lad en anden om det 

Anmeld

1. december 2014

Anonym trådstarter

Line&Mike skriver:

Øv hvor træls 

Jeg synes mere det lyder som lændesmerter, altså de smerter man får af at bækkenet løsner sig pga. graviditetshormonerne. Nogle kvinder er mere ramt af dette end andre. Hvis du også har smerter fortil ved skambenet er det det man kalder for bækkenløsning, altså smerter fra alle tre led i bækkenet.

Mit råd er i hvert fald at undgå det fysiske arbejde du kan mærke provokerer smerterne frem - det bliver IKKE bedre af at tvinge dig selv til liiige at ordne hele huset . Pas på med dine arbejdsstillinger og de stillinger du laver generelt - også selvom du ikke har bækkenløsning, fx at du ikke sidder med benene over kors osv. Mange synes også det er særligt hårdt for bækkenet at støvsuge, så lad en anden om det 

Det kan nogle gange godt føles som om der kommer et slags slag foran. Min kæreste blev os helt tosset da han opdagede jeg har fået så ondt, det er så ulideligt speciel når jeg ike kan sidde eller stå eller ligge, og faktisk sidder ned det meste af dagen :/. Håber min læge kan give mig svar på hvad det kan være, udover at få smidt " det er bare ligament smerter " tror jeg vil blive knust over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.