Hvordan går det? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
2 svar
1 synes godt om
1. december 2014

Babybrain

Nu er det den 1. december, så det kunne da være hyggeligt lige at høre hvordan det går og hvordan man har det

Selv har jeg det faktisk meget godt, jeg gik på barsel for en uges tid siden (endelig!!). Ingen vand i benene eller andre skavanker, jeg føler mig mest bare lidt handicappet på grund af min form, og så selvfølgelig lidt mere træt. 

Selv om jeg "kun" er 37+5, er jeg altså ved at blive ret utålmodig, samtidig med at jeg tænker "det er nu jeg skal nå at slappe af inden det går løs", men jeg er mest af alt utålmodig. Jeg vil have min krop tilbage, sove på maven, og spise et ordenligt måltid, men vigtigst af alt vil jeg bare se min lille dreng. Så jeg er ret opmærksom på, hver lille fornemmelse i kroppen, selvom der ikke er de store tegn på noget endnu. 

Håber I andre har det godt derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Her er der termin på søndag!! Og jeg vil bare gerne føde NU, tak  

er begyndt inden for den sidste uge at få vand i lægge og hænder og kronisk ondt i ryggen.. Og ja, alt er pakket og klart, så nu må hun egentlig godt bare kigge ud  men der er indtil videre ingen tegn på noget som helst..

Anmeld

4. december 2014

Babybrain

Mor11 skriver:

Her er der termin på søndag!! Og jeg vil bare gerne føde NU, tak  

er begyndt inden for den sidste uge at få vand i lægge og hænder og kronisk ondt i ryggen.. Og ja, alt er pakket og klart, så nu må hun egentlig godt bare kigge ud  men der er indtil videre ingen tegn på noget som helst..

Så er det da også på tide, at hun kigger ud

Sender vestøv i din retning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.