(februar) I morgen til meget sent 5 måneders undersøgelse :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Lyder til han har klaret det rigtig godt og flot... Dygtig knægt du har dig der.... :O)
Lad os håbe han springer feberen over...
Gjorde Julie let og elegant begge gange...

Ja denne gang var han dygtig men sgu ikke første gang ha ha 

Hvor dejligt at hun bare sprang det hele let over dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja denne gang var han dygtig men sgu ikke første gang ha ha 

Hvor dejligt at hun bare sprang det hele let over dejligt.

Første gang skreg Julie os bare som en stukket gris... Anden gang var langt bedre...

Anmeld

26. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dejligt, at det gik godt hos lægen og at prinsen var så sej  Jeg håber, at han ikke får noget feber. LIna fik først feberen op af aften (efter, at hun var lagt fra natten).

Så er der lang tid til, at du skal til det igen

Kh.
Katja - som sidder og er en anelse utålmodig. Lina har sovet snart 3 timer (gør hun aldrig) og vi skal have grød for første gang når hun vågner.

Anmeld

26. august 2009

Diana...

Katja... skriver:

Dejligt, at det gik godt hos lægen og at prinsen var så sej  Jeg håber, at han ikke får noget feber. LIna fik først feberen op af aften (efter, at hun var lagt fra natten).

Så er der lang tid til, at du skal til det igen

Kh.
Katja - som sidder og er en anelse utålmodig. Lina har sovet snart 3 timer (gør hun aldrig) og vi skal have grød for første gang når hun vågner.

Ha ha det kan jeg sgu godt forstå det er bare typisk. Men hun kan mærke det så hun tænker jeg tager mig sgu lige en ekstra skraber ha ha.

Anmeld

26. august 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Så kom vi afsted og han var bare så dygtig han spjettet lidt med benet da han fik nr 2 men det var os det   Sidst var han så hysterisk at ikke engang mors bryst kunne berolige ham. Så vi er en glad dreng og mor hjemme nu  Så håber jeg han springer feberen let over os og hvis ikke så håber jeg han er bedre til at klare den denne gang og ikke som sidst.

Kram

Dejligt at det gik godt med nålene. Linus var også komplet hysterisk sidst, så jeg havde fået manden til at møde senere, så han kunne køre os og gæt hvem der var et lille pragt eksemplar hos lægen .

Nu jeg for at feberen bliver væk .

knus Michelle

Anmeld

26. august 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Dejligt at det gik godt med nålene. Linus var også komplet hysterisk sidst, så jeg havde fået manden til at møde senere, så han kunne køre os og gæt hvem der var et lille pragt eksemplar hos lægen .

Nu jeg for at feberen bliver væk .

knus Michelle

Indtilvidere er der ikke feber men han er MEGA pyldret.

Ihh hvor godt hun skulle jo lige vise sin var hvor sej hun var.

Anmeld

26. august 2009

Misjelle

Nu er Linus jo en han , men ja tror også han skulle vise far hvor sej han var.

Håber ikke at det bliver til mere end lidt pyller hos Lucas, men ellers er jeg sikker på han nok skal klare det fint, han plejer jo at være en sej lille gut .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.