(februar) I morgen til meget sent 5 måneders undersøgelse :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. august 2009

Diana...

Puha og jeg har det bare så dårligt med det. Bare tanken om at jeg skal afsted og at han højest sansynlig bliver syg om aften det gør så ond inden i, Jeg ved selvfølgelig godt at det værre ikke at gøre det men jeg hader at han skal være syg det gør mig så ked af det...

Har i andre os haft det sådan el er det bare mig der er dybt unormal ha ha.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

MoarLK

Sådan tror jeg alle mødre har det - det er meget naturligt.
Vi vil jo det bedste for vores børn, og jo det gælder så også den "F" vaccine.
Jeg havde blandet lidt sukkervand, som jeg gav Lotus lige inden hun skulle ind til lægen og det hjælp meget. Det gjorde de nemlig oppe på hospitalet, da hun skulle have den der PKU test.
Så det kunne du jo prøve.....
Pøj pøj søde

Anmeld

25. august 2009

Mira0911

Håber han undgår feberen... Julie har ikke haft feber nogen af gangene...

Anmeld

25. august 2009

D.B.L

Hej Diana,

forstår dig såååå godt! Jeg var afsted med Cornelia i går. Hun har haft høj feber siden i går aftes og bare så ked og ulykkelig :0(

Håber L slipper -Ellers kan vi ynke sammen ;0)

Knus Ditte

Anmeld

25. august 2009

Diana...

FruMOAR skriver:

Hej Diana,

forstår dig såååå godt! Jeg var afsted med Cornelia i går. Hun har haft høj feber siden i går aftes og bare så ked og ulykkelig :0(

Håber L slipper -Ellers kan vi ynke sammen ;0)

Knus Ditte

Ej har hun stadig høj feber stakkel lille pus jeg hader det bare Lucas fik os så høj feber sidst og det var jo først gang nogen sinde jeg stod med et sygt barn så jeg var bare ked af det og vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.

Anmeld

25. august 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Puha og jeg har det bare så dårligt med det. Bare tanken om at jeg skal afsted og at han højest sansynlig bliver syg om aften det gør så ond inden i, Jeg ved selvfølgelig godt at det værre ikke at gøre det men jeg hader at han skal være syg det gør mig så ked af det...

Har i andre os haft det sådan el er det bare mig der er dybt unormal ha ha.

Knus Diana

Uha da nej, du er bestemt ikke den eneste. Jeg havde også helt ondt i maven, da det var vores tur. Det er da bare det værste at se sin lille guldklump være skidt .
Håber det går fint med Lucas, der er jo massere der går uden om feberen .

knus Michelle

Anmeld

25. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg kan godt forstå dig og det er bare IKKE sjovt. Har du overvejet, at give lidt panodil, hvis prinsen får feber? Så kan han få lidt ro til at sove i og det tager toppen af feberen.

Lina blev jo vaccineret i går og havde feber i nat. Hun klarede det rigtig flot ellers havde jeg givet hende lidt panodil. Hun har haft en anelse feber i dag og været lidt mere pylret.

Pøj pøj med i morgen

Anmeld

26. august 2009

Diana...

Katja... skriver:

Jeg kan godt forstå dig og det er bare IKKE sjovt. Har du overvejet, at give lidt panodil, hvis prinsen får feber? Så kan han få lidt ro til at sove i og det tager toppen af feberen.

Lina blev jo vaccineret i går og havde feber i nat. Hun klarede det rigtig flot ellers havde jeg givet hende lidt panodil. Hun har haft en anelse feber i dag og været lidt mere pylret.

Pøj pøj med i morgen

Ja vi har været ude og købe noget panodil hvis det bliver som sidst det håber jeg ikke jeg håber han tager det bedre denne gang. 

Hvor dejligt at hun klaret det godt. Man føler sig som ond mor selv om der er for deres bedste puha jeg har ond i maven jeg sagde godt sidst til min mand at det var første og sidste gang jeg tog afsted alene hmm nej nej jeg skal skam alene afsted igen mig som er SÅ bange for nåle det er bare en dårlig blandning. For han kan jo selvfølgelig mærke på mig at jeg ikke synes det det fedeste.

Anmeld

26. august 2009

Diana...

Så kom vi afsted og han var bare så dygtig han spjettet lidt med benet da han fik nr 2 men det var os det   Sidst var han så hysterisk at ikke engang mors bryst kunne berolige ham. Så vi er en glad dreng og mor hjemme nu  Så håber jeg han springer feberen let over os og hvis ikke så håber jeg han er bedre til at klare den denne gang og ikke som sidst.

Kram

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Så kom vi afsted og han var bare så dygtig han spjettet lidt med benet da han fik nr 2 men det var os det   Sidst var han så hysterisk at ikke engang mors bryst kunne berolige ham. Så vi er en glad dreng og mor hjemme nu  Så håber jeg han springer feberen let over os og hvis ikke så håber jeg han er bedre til at klare den denne gang og ikke som sidst.

Kram

Lyder til han har klaret det rigtig godt og flot... Dygtig knægt du har dig der.... :O)
Lad os håbe han springer feberen over...
Gjorde Julie let og elegant begge gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.