Vis jeres juletræ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mother-love skriver:

Vi har et i stuen og så har Isabella fået et til hendes værelse i år

Så hyggeligt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Happiness

Jeg er gran allergiker så vores kommer først ind d. 23. eller d. 24. om morgenen, så jeg ikke skal leve af antihistaminer hele december måned  

Og det kommer ud d. 25. Men stiller det så på vores semi-lukkede teresse, så vi kan nyde det i et par dage mere

Anmeld

1. december 2014

Ka+Ma=Be

Liiidt for tidligt  hihi 

Regner med at hente træ i weekenden op til jul

Anmeld

1. december 2014

StineW79

Happiness skriver:

Jeg er gran allergiker så vores kommer først ind d. 23. eller d. 24. om morgenen, så jeg ikke skal leve af antihistaminer hele december måned  

Og det kommer ud d. 25. Men stiller det så på vores semi-lukkede teresse, så vi kan nyde det i et par dage mere

Uha godt i ka ha glæde af udenfor også, ellers var det ik længe i ku nyde træet. Vh stine

Anmeld

1. december 2014

StineW79

Ka+Ma=Be skriver:

Liiidt for tidligt  hihi 

Regner med at hente træ i weekenden op til jul

Hé Hé når moren arbejder, styre ungerne faren med hård hånd ( eller burde det være omvendt?

Ej vi "plejer" næsten altid at ha et juletræ hele dec, og især efter at thea er blevet stor nok at syntes det er sjovt, har vi rigtig hygget os med det. Vh stine

Anmeld

2. december 2014

Mama85

StineW79 skriver:

Hvor er det også stort og fint. 

Så må du lige smide et billede ind når i får jeres træ vh stine

Tak jeg har en svaghed for store juletræer, har sagt til manden hvis vi får solgt huset, så vil jeg have endnu højere til loftet= større juletræ  Skal nok prøve at se om jeg ikke kan finde opslaget igen når den tid kommer 

Anmeld

2. december 2014

Nystart

Her kommer hverken juletræ i år eller jule aften... Da processen ikke holder jul hjemme i år....

Anmeld

3. december 2014

StineW79

Nystart skriver:

Her kommer hverken juletræ i år eller jule aften... Da processen ikke holder jul hjemme i år....

Her har vi altid juletræ, det er kun størrelsen der variere afhængig af om vi holder jul hjemme eller ude. Syntes det er så hyggeligt. Vh stine

Anmeld

3. december 2014

Nystart

StineW79 skriver:

Her har vi altid juletræ, det er kun størrelsen der variere afhængig af om vi holder jul hjemme eller ude. Syntes det er så hyggeligt. Vh stine

Vi tager revanche næste år :-) for fuld skrue ;-) 

Anmeld

9. december 2014

Masig

Sådan ser vores ud i år 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.