Vis jeres juletræ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2014

Skouboe

Vores juletræ kommer ikke ind før tidligst 20. december. Jeg har været på kursus i brandteknik og set hvor hurtigt et juletræ brænder og hvor meget ravage det kan lave, så mit juletræ foretrækker jeg så frisk som muligt d. 24.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Kløver

StineW79 skriver:

Det er lidt hyggeligt når ungerne ka være med til at pynte! Vh stine

Ja og vi har jo samme juletræ som sidste år og så er det ikke ret stort endnu, så de kan bedre nå og kan godt lide tanken om vi ikke fælder et nyt træ hvert år men vores lille træ kommer ind og får storhedstid 1 mdr om året 

Anmeld

1. december 2014

Mother-love

Vi har et i stuen og så har Isabella fået et til hendes værelse i år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2014

MorDk

Vi har et kunstigt juletræ som kommer op 20. december. Men til næste år skal vi have et ÆGTE træ!!! Det glæder jeg mig til 

Anmeld

1. december 2014

Bebe89

Hvor er de fiiiine allesammen! Vi har ikke noget 

Anmeld

1. december 2014

Chevro

hekran skriver:

Skal juletræerne allerede frem nu? Hvordan holder I dem fra at være helt døde til juleaften?

Jeg har aldrig hørt om, at juletræer kommer frem før måske tidligst 20.-23. december. 

Er der flere, der finder træerne frem allerede nu?

Vi har et ude i haven, som vi har hængt kæder på, så pyntet er det ikke helt. 

Ellers en rigtig sød idé med de små træer inde hos børnene

Så skal man have det meget køligt hvis de skal holde helt til jul  

Vi har gennemsnits varme, og vores kommer ind 10-14 dage inden jul. Når man bruger næsten 300,- på et juletræ skal det holde mere end et par dage  

Anmeld

1. december 2014

Kløver

hekran skriver:

Skal juletræerne allerede frem nu? Hvordan holder I dem fra at være helt døde til juleaften?

Jeg har aldrig hørt om, at juletræer kommer frem før måske tidligst 20.-23. december. 

Vi har "snydt" vi har træet vi købte sidste år, som står på vores terasse og har lige taget set ind. Det er plantet i potte så derfor kan vi gøre det, ellers kom det også først ind tidligst 1 uge før jul. Men når vi nu alligevel har det stående kan det lige så godt nydes lidt længere  

Anmeld

1. december 2014

Heidi.R.

Maja84 skriver:

Vi har "snydt" vi har træet vi købte sidste år, som står på vores terasse og har lige taget set ind. Det er plantet i potte så derfor kan vi gøre det, ellers kom det også først ind tidligst 1 uge før jul. Men når vi nu alligevel har det stående kan det lige så godt nydes lidt længere  

lol, fed ide... 

Anmeld

1. december 2014

Kløver

Heidi.R. skriver:

lol, fed ide... 

Tak men har nu tyv stjålet den andetsteds fra og kan ikke huske hvor. Der gravede de bare træet ned og op hvert år.  

Anmeld

1. december 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
hekran skriver:

Vi plejer at få vores træ omkring første søndag i advent. Har aldrig haft problemer med at det ik har ku holde hele julen. 

De små træer står i Potter med jord, så de ka gendbruges vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.