Tynen - Er du ved at føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2009

Tynen

SNYDT!!! 
Er desværre stadig fed, tyk og yderst graviditetsbetynget

Jeg har bare været på visit hos min søster hele dagen og har ikke været logget ind de gange jeg har været inde og kigge.. Swwy!

Gad ellers godt at der snart ville ske noget, men det er ligesom om det hele går i sig selv her om aftenen... Yderst belastende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Tut

ØV BØV....

Vi var ellers en del der heppede på dig..

Han kommer nok snart.

Anmeld

25. august 2009

linemus

Ej, hva! Rigtig snydt blev vi Håbede ellers lige den var der for dig. Du ved da godt, du ikke bare sådan kan blive væk. Det kræver et pip mindst hver anden time, ellers tror vi straks, han er på vej.

Hvordan gik brylluppet forresten i lørdags? Klarede du dig igennem?

Anmeld

25. august 2009

Tynen

Jamen jeg ved det godt!
Må hellere lige logge på imorgen før jeg foretager mig noget andet udenhus´s

Brylluppet gik bare rigtig godt.. Jeg var bare et stort hormonelt tudefjæs hele dagen!
Jeg vil dælme også giftes

Har bare haft det så underligt efterfølgende.
Kan slet ikke bukke eller bøje mig uden jeg får de onde plukveer og føler flere gange om dagen at jeg har underligt ondt i underlivet.. Det bliver bare aldrig til mere og jeg er ved at blive noget så arrig! 

Er drænet for energi og har dårlig samvittighed fordi jeg ikke orker at lege så meget med Stella..
Har desuden fået koblingsbækken så kan næsten ikke køre bil eller gå uden jeg er ved at brække fra hinanden.
Vil bare gerne have at smerterne enten skrider eller bliver til noget mere..
Jeg kan da ikke bruge det andet der til noget - Lyder jeg desperat??!

Anmeld

25. august 2009

Marco2

Hold nu op med alt det der og KOM IGANG!!!.

Vi er såååå spændte!

AG

Anmeld

25. august 2009

linemus

Kun lidt Kan dælme også godt forstå dig. Den sidste tid er bare en der skal overståes hurtigst muligt, men hvor kan den bare træææææække tiden i langdrag, så man er ved at blive sindssyg, og 4 dage føles bare som 4 uger.

Anmeld

25. august 2009

Mary

Øv, jeg troede da lige

Anmeld

25. august 2009

Tikki

Tynen skriver:

Jamen jeg ved det godt!
Må hellere lige logge på imorgen før jeg foretager mig noget andet udenhus´s

Brylluppet gik bare rigtig godt.. Jeg var bare et stort hormonelt tudefjæs hele dagen!
Jeg vil dælme også giftes

Har bare haft det så underligt efterfølgende.
Kan slet ikke bukke eller bøje mig uden jeg får de onde plukveer og føler flere gange om dagen at jeg har underligt ondt i underlivet.. Det bliver bare aldrig til mere og jeg er ved at blive noget så arrig! 

Er drænet for energi og har dårlig samvittighed fordi jeg ikke orker at lege så meget med Stella..
Har desuden fået koblingsbækken så kan næsten ikke køre bil eller gå uden jeg er ved at brække fra hinanden.
Vil bare gerne have at smerterne enten skrider eller bliver til noget mere..
Jeg kan da ikke bruge det andet der til noget - Lyder jeg desperat??!

Ihh det er så spændende - jeg hepper. Og joo en smule desperat lyder du - ha ha, men det er sgu også okay på dette tidspunkt.  Husker godt den dårlige samvittighed...og ved du hvad - den går ikke væk, men forstærkes bare efter lillemusen er kommet ud...så er der bare to at have dårlig samvittighed over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.