Det var så den behandling :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2014

*Agnete*

LilleMie skriver:

Puha en weekend, jeg tror helt sikkert din reaktion på medicinen har været mere voldsom end det jeg oplevede (og skrev til dig i fredags). Jeg har nu lige læst alle de tråde, du har skrevet siden fredags, og øv for en omgang  

Går det bedre med dig nu? Og har du været til scanning i dag? Jeg krydser fingre for, at alt så fint ud, og at der stadig er et par gode æg tilbage, som de kan tage ud 

Hej :-) først og fremmest tak for du skriver  

idag har jeg været til scanning og skal komme igen imorgen for de skal være sikre på æggene er som de skal være og med henblik på ÆU torsdag eller fredag . 

Jeg trodsede alles råd og tog orgalutran i søndags og det gik over al forventning ! Ingen hudreaktion som de 2 andre gange . Og Idag til scanning sagde lægen at det var en normal reaktion jeg havde haft for nogle kvinder :-) men det sagde bagvagten ikke . Så enige er de bestemt ikke :-) men pyt . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

LilleMie

*Agnete* skriver:

Hej :-) først og fremmest tak for du skriver  

idag har jeg været til scanning og skal komme igen imorgen for de skal være sikre på æggene er som de skal være og med henblik på ÆU torsdag eller fredag . 

Jeg trodsede alles råd og tog orgalutran i søndags og det gik over al forventning ! Ingen hudreaktion som de 2 andre gange . Og Idag til scanning sagde lægen at det var en normal reaktion jeg havde haft for nogle kvinder :-) men det sagde bagvagten ikke . Så enige er de bestemt ikke :-) men pyt . 

Dejligt at det umiddelbart ender godt  Jeg ved ikke om jeg havde turde trodse lægens råd, men fedt at det gik godt og din hud ikke reagerede 

Det bliver spændende, hvad de siger i dag, for så er du jo også næsten færdig med Orgalutranen. Jeg fik taget æg ud en torsdag og tog min sidste Orgalutran om mandagen. Så hvis det er på torsdag, så er du allerede færdig med hormonerne og mangler bare ægløsningsmedicinen - du er snart i mål med de mange stik 

Jeg krydser fingre for en god scanning i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.