Det var så den behandling :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
11 svar
6 synes godt om
29. november 2014

*Agnete*

Så fik jeg opkald for bagvagten på sygehuset og beskeden var at jeg skulle stoppe med behandlingen med det der hæmmer ægløsning . Men stadig fortsætte med puregon . 

Skal til scanning mandag og så måtte vi håbe at alle æggene ikke havde vristlet sig løs så vi stadig kan komme til ÆU onsdag . Vi ku være heldige sagde han, at nogle æg ville blive .

Hmm det sku øv ! 

Og må sige at jeg overvejer at stikke mig imorgen tidlig alligevel ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2014

quindelist

*Agnete* skriver:

Så fik jeg opkald for bagvagten på sygehuset og beskeden var at jeg skulle stoppe med behandlingen med det der hæmmer ægløsning . Men stadig fortsætte med puregon . 

Skal til scanning mandag og så måtte vi håbe at alle æggene ikke havde vristlet sig løs så vi stadig kan komme til ÆU onsdag . Vi ku være heldige sagde han, at nogle æg ville blive .

Hmm det sku øv ! 

Som jeg skrev i din anden tråd så må du endelig ikke fortsætte med medicin du reagerer allergisk på -det er direkte livsfarligt.

men øv hvor jeg føler med dig -håber æggene bliver hvor de er til du har tid til at få dem fisket ud.

Anmeld

29. november 2014

Bas82

*Agnete* skriver:

Hmm det sku øv ! 

Øv det er jeg virkelig ked af at høre. Men ja lyt endelig til dem. Vi krydser fingre for at æggene bliver hvor de skal  ved du så, evt næste gang om der er noget alternativt medicin du kan tage? 

Anmeld

29. november 2014

Carina:-)

Hvor er det træls. Men er enig i at du må endelig ikke tage mere medicin. Håber for et godt udfald

Anmeld

29. november 2014

*Agnete*

Tak hvor er I søde . 

Nej det os dumt at tænke at ville gøre det , men man syntes bare det er så spildt alt det andet her nu .

Men jeg tager den ikke imorgen og håber bare at jeg ikke får naturlig ægløsning nu . :-)

Nogle der ved om et anafylaktisk chok kan komme nu ? 9 timer efter indtagelse af præparater 

Anmeld

29. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
*Agnete* skriver:

Tak hvor er I søde . 

Nej det os dumt at tænke at ville gøre det , men man syntes bare det er så spildt alt det andet her nu .

Men jeg tager den ikke imorgen og håber bare at jeg ikke får naturlig ægløsning nu . :-)

Nogle der ved om et anafylaktisk chok kan komme nu ? 9 timer efter indtagelse af præparater 

De gange jeg har oplevet anafylaktisk chok er det kommet efter meget kort tid. Vi taler minutter.

Anmeld

29. november 2014

*Agnete*

ES90 skriver:

De gange jeg har oplevet anafylaktisk chok er det kommet efter meget kort tid. Vi taler minutter.

Puha det var da grimt !

har du selv oplevet det ???

Anmeld

29. november 2014

Rockertand

*Agnete* skriver:

Tak hvor er I søde . 

Det sker ikke så lang tid efter, hvis man får en reaktion, sker det med det samme og kræver akut behandling med hurtigtvirkende midler.

Anmeld

29. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
*Agnete* skriver:

Puha det var da grimt !

har du selv oplevet det ???

Ja, en 5-6 gange, men det er grundet allergi for myg og bier.

reaktionen kommer meget meget hurtigt. Der går max 30 sekunder før jeg kan mærke at den er helt gal, og så bliver der kaldt lægeambulance.

man skal ikke spøge med den slags, så hvis du har fået besked på at du ikke må tage din medicin, så må du endelig ikke gøre det!

Anmeld

1. december 2014

LilleMie

*Agnete* skriver:

Hmm det sku øv ! 

Puha en weekend, jeg tror helt sikkert din reaktion på medicinen har været mere voldsom end det jeg oplevede (og skrev til dig i fredags). Jeg har nu lige læst alle de tråde, du har skrevet siden fredags, og øv for en omgang  

Går det bedre med dig nu? Og har du været til scanning i dag? Jeg krydser fingre for, at alt så fint ud, og at der stadig er et par gode æg tilbage, som de kan tage ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.