Fødslen siger ham intet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2014

klmf

Alle er jo ikke ens og godt for det. Bare han glæder sig til baby kommer, så er det godt du kan tage det roligt med at han ikke er så vild med forløbet op til.  Jeg ser mange pårørende i mit arbejde og nogen har det altså bare stramt med alt det der sygehussjov - og det er ikke fordi de er ligeglade, men de tænker meget på den måde,  at når jeg alligevel ikke kan gøre noget, hvorfor skal jeg så være her.... Håber du får en god fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2014

May86

Åh jo.

Min mand glæder sig da til at bebs kommer, men hvis han kunne gøre som i gamle dage, hvor mændene forblev ude på gangen, gik og lavede slidbaner i linoleummet og røg, så var det da klart hans førstevalg. Men han ved godt, at det slet ikke er en mulighed 

Anmeld

28. november 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min mand ELSKEDE at være der - det er vores allerstørste, fælles livsoplevelser, og han ville ikke have undværet det for noget i verden.

De to sidste fødsler foregik hjemme i stuen, og her var han væsentligt mere "på" end jordemoren. 

Jeg føler, vi har født sammen. 

Anmeld

28. november 2014

Ciss

Min X-mand var også lidt der. Hans kronbemærkning var :"Du skal ikke tro, jeg kommer til at sidde der i timesvis og holde dig i hånden". Fødslen var noget, jeg måtte tage mig af, det var ikke noget, han så sig selv som en del af, selv om han da gerne ville være der, når barnet faktisk kom ud. Nu havde jeg styrtfødsel, så det gik ret stærkt, og jeg tror aldrig, han tænkte tanken på at gå, da det først var i gang. Han var med hele vejen og passede godt på mig.

Anmeld

28. november 2014

Muffinmus

Sådan har min haft det alle tre gange

Anmeld

28. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Omsorgsgiver skriver:

Jeg kan ikke lade være med at smågrine lidt af min kæreste. Hvis det stod til ham ville han køre mig på sygehuset når jeg skulle føde og så kunne han gå og komme igen når barnet lige er på vej ud. Fødslen siger ham intet. Han tager kun med for min skyld. Selvfølgelig glæder han sig til barnet kommer ud men alt det der med at det kan tage timer på sygehuset og at han ikke rigtig kan gøre noget gider han ikke. Han er ærlig nok og det er fint og slet ikke noget jeg bliver ked af eller sur over. Jeg er bare glad at han tager med trods alt. 

Jeg syntes det er lidt morsomt at han har det sådan 

Er min kæreste den eneste der har/havde det sådan??

min kæreste havde en ide om at han skulle stå nede sammen med min far (evt. også min svoger) og ryge og så skulle vores mødre være inde hos mig...

men da jeg så endelig gik i fødsel var de inde hos mig og da jeg blev sendt til kejsersnit var min kæreste med inde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.