Kun sove om dagen hvis far putter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

TNBC

Sprit25 skriver:

Umiddelbart gør vi ikke noget forskelligt. Vi putter hende, giver sutten og sutteklud pakker dynen om hende og går. 

Ang overtræt. Hun virker ikke overtræt så plejer hun at give op efter en times tid, men kan da godt være. Nu har hun lige spist en Skive rugbrød så håber jeg hun får noget hvile. Andet er synd for hende

Hmmm... Ja så er det svært at sige, måske får du bare de dårlige dage... ej ved ikke.

Her kan hun også godt vise tegn for træthed, men så sker der et eller andet og så er hun helt frisk igen. Så måske er de ikke altid så trætte som vi tror.

Ja, hun skal have noget søvn. Håber at hun tager en dejlig lang lur. (og ikke som vores stædige dame her, der en gang brugte en time på at falde i søvn og så sov 40min..)

Hun har holdt sig vågen længe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Sprit25

Yurie skriver:

Hmmm... Ja så er det svært at sige, måske får du bare de dårlige dage... ej ved ikke.

Her kan hun også godt vise tegn for træthed, men så sker der et eller andet og så er hun helt frisk igen. Så måske er de ikke altid så trætte som vi tror.

Ja, hun skal have noget søvn. Håber at hun tager en dejlig lang lur. (og ikke som vores stædige dame her, der en gang brugte en time på at falde i søvn og så sov 40min..)

Hun har holdt sig vågen længe..

Haha ja åh de dage kender jeg godt. Hvor man bruger 1 time for at de sover 30 minutter

Anmeld

27. november 2014

TNBC

Sprit25 skriver:

Haha ja åh de dage kender jeg godt. Hvor man bruger 1 time for at de sover 30 minutter

Ja, det er nederen. Men har lige brug for lidt selv tid om dagen, og gerne lidt mere end 30min af gangen. (passede en gang tvillinger, fra de var 2,5måneder til de var 5måneder sov de ca.15 min af gangen og aldrig på samme tid, om dagen altså)

her er der også den store, så når de sover på samme tid, er det bare skønt. for man får lige en times tid til at lade op igen, før der skal løbes, kravles, skriges(De har fundet ud af at man kan lave skrige konkurrencer.. yeah)

Anmeld

27. november 2014

Sprit25

Yurie skriver:

Ja, det er nederen. Men har lige brug for lidt selv tid om dagen, og gerne lidt mere end 30min af gangen. (passede en gang tvillinger, fra de var 2,5måneder til de var 5måneder sov de ca.15 min af gangen og aldrig på samme tid, om dagen altså)

her er der også den store, så når de sover på samme tid, er det bare skønt. for man får lige en times tid til at lade op igen, før der skal løbes, kravles, skriges(De har fundet ud af at man kan lave skrige konkurrencer.. yeah)

Min datter laver så bare skrige konkurrence med sig selv det kan også være lidt larmende

Anmeld

27. november 2014

Sprit25

Sprit25 skriver:

Min datter laver så bare skrige konkurrence med sig selv det kan også være lidt larmende

Men jeg priser mig lykkelig for min nattesøvn!

Anmeld

27. november 2014

TNBC

Sprit25 skriver:

Åh ja, men det er også lidt sjovt. De tager ligesom ture. Lidt sjovt at man kan sige til en 9måneder gammel baby; sig det her og hun så gør det.

Så sjovt at hun siger ah ah(som det må du ikke) på engelsk. Når vi siger det til hende, når hun gør noget hun ikke må.

Anmeld

27. november 2014

TNBC

Sprit25 skriver:

Men jeg priser mig lykkelig for min nattesøvn!

også mig, glad for at ingen af dem vågner flere gange om natten. Hun har sovet igennem siden var omkring 3måneder og da hun valgte dreamfeed fra da hun var omkring 5måneder, er der fred fra 20 til 7-8 næste morgen Det sker en gang imellem den store på næsten 2, tager en tur om natten, men det er sjældent.

Anmeld

27. november 2014

Sprit25

Yurie skriver:

også mig, glad for at ingen af dem vågner flere gange om natten. Hun har sovet igennem siden var omkring 3måneder og da hun valgte dreamfeed fra da hun var omkring 5måneder, er der fred fra 20 til 7-8 næste morgen Det sker en gang imellem den store på næsten 2, tager en tur om natten, men det er sjældent.

Hun har også sovet igennem siden hun var 3 mdr. En gang imellem tager vi en nat men det hører med

Anmeld

27. november 2014

TNBC

Sprit25 skriver:

Hun har også sovet igennem siden hun var 3 mdr. En gang imellem tager vi en nat men det hører med

Ja det hører med. og en enkel nat engang i mellem er ok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.