Kun sove om dagen hvis far putter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
18 svar
1 synes godt om
27. november 2014

Sprit25

jeg er ved at blive skør! Jeg har en skøn datter på næsten 8 mdr som kun vil sove om dagen hvis far putter. Lige nu har jeg kæmpet med hende siden kl 9 og hub nægter at sove! Hun er træt men det er som om hun vågner op igen i sengen. 

Hun sover fint om natten! Hvad gør jeg? 

(Jeg bor i lejlighed og kan ikke sætte hende ud i barnevogn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Heidi.R.

Sprit25 skriver:

jeg er ved at blive skør! Jeg har en skøn datter på næsten 8 mdr som kun vil sove om dagen hvis far putter. Lige nu har jeg kæmpet med hende siden kl 9 og hub nægter at sove! Hun er træt men det er som om hun vågner op igen i sengen. 

måske har hun ikke brug for allerede at sove kl 9 igen, hvis hun sover hele natten, hun finder jo selv lidt ud af hvornår hun synes hun vil sove , jeg tænker en middagslur til middag først,,,

Anmeld

27. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Sprit25 skriver:

Min datter sover altid med en sut og stofble, så når hun ikke vil sove sætter vi os med hende så tæt ind til os at hun ikke kan bevæge sig meget, giver hende sutten og stofble og en dyne om hende... hvis der ikke er meget larm eller lys går der ikke længe før hun sover...

Anmeld

27. november 2014

Sprit25

Heidi.R. skriver:

måske har hun ikke brug for allerede at sove kl 9 igen, hvis hun sover hele natten, hun finder jo selv lidt ud af hvornår hun synes hun vil sove , jeg tænker en middagslur til middag først,,,

Jeg har selv tænkt tanken men hun viser træthedstegn. Kan da godt være hun er blevet en 1 lurs baby

Anmeld

27. november 2014

Heidi.R.

Sprit25 skriver:

Jeg har selv tænkt tanken men hun viser træthedstegn. Kan da godt være hun er blevet en 1 lurs baby

ja det er ikke andet for at se og lytte til dit barn, hvad hendes behov er, og prøve forskellige ting af... hvordan man bedst kan få en god rytme ind... 

Anmeld

27. november 2014

Sprit25

Heidi.R. skriver:

ja det er ikke andet for at se og lytte til dit barn, hvad hendes behov er, og prøve forskellige ting af... hvordan man bedst kan få en god rytme ind... 

Jeg prøver. Det andet bliver man skør af. Lige nu opgav jeg også sidder hun og ser med kniven for struben meget spændende åbenbart

Anmeld

27. november 2014

TNBC

Sprit25 skriver:

Kl.9 ville være for tidligt her. Hun er godt nok 9måneder, men hendes sengetid er 9.50 eller lidt efter. Og så tre timer senere.

Anmeld

27. november 2014

Sprit25

Yurie skriver:

Kl.9 ville være for tidligt her. Hun er godt nok 9måneder, men hendes sengetid er 9.50 eller lidt efter. Og så tre timer senere.

Igen hun viser træthedstegn kl 9 så putter hende. Men ja nu giver jeg noget frokost også ser jeg om hun ikke vil tage et par timer eller 3

Anmeld

27. november 2014

TNBC

Sprit25 skriver:

Igen hun viser træthedstegn kl 9 så putter hende. Men ja nu giver jeg noget frokost også ser jeg om hun ikke vil tage et par timer eller 3

Så er hun måske overtræt.. Det kan være et helvede for et barn at være overtræt. Det var hun i går, tog 40minutter, men kun fordi jeg gav hende noget vand og så var hun ud som et lys.

Hvordan gør du det og hvordan gør far det?

Men ja jeg har også prøvet hvor hun har været oppe fra 6-7 til 11-11:20 før hun faldt i søvn(fik flaske kl.11), nogen gange sover hun to timer men nogen gange tager hun bare en time og så er hun frisk igen.

Anmeld

27. november 2014

Sprit25

Yurie skriver:

Så er hun måske overtræt.. Det kan være et helvede for et barn at være overtræt. Det var hun i går, tog 40minutter, men kun fordi jeg gav hende noget vand og så var hun ud som et lys.

Hvordan gør du det og hvordan gør far det?

Men ja jeg har også prøvet hvor hun har været oppe fra 6-7 til 11-11:20 før hun faldt i søvn(fik flaske kl.11), nogen gange sover hun to timer men nogen gange tager hun bare en time og så er hun frisk igen.

Umiddelbart gør vi ikke noget forskelligt. Vi putter hende, giver sutten og sutteklud pakker dynen om hende og går. 

Ang overtræt. Hun virker ikke overtræt så plejer hun at give op efter en times tid, men kan da godt være. Nu har hun lige spist en Skive rugbrød så håber jeg hun får noget hvile. Andet er synd for hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.