Hvor mange uger med løn under barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2014

Mor til 2 drenge og 2 piger

Jeg får 26 uger efter fødsels og er kommunal ansat og det har jeg også fået med de andre 4 år som er mellem 4 og 14 år - har talt med lønkontoret i fredag´s efter jeg læste denne tråd bliver jeg helt forvirret men 26 uger til mig med fuld løn :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Jeg får 26 uger efter fødsels og er kommunal ansat og det har jeg også fået med de andre 4 år som er mellem 4 og 14 år - har talt med lønkontoret i fredag´s efter jeg læste denne tråd bliver jeg helt forvirret men 26 uger til mig med fuld løn :-)

Men hvorfor Søren får nogle så kun 14 uger selvom de også er kommunalt ansatte??  Er det pga. kommunerne...

Anmeld

1. december 2014

Mor til 2 drenge og 2 piger

Omsorgsgiver skriver:

Men hvorfor Søren får nogle så kun 14 uger selvom de også er kommunalt ansatte??  Er det pga. kommunerne...

Det ved jeg desværre ikke men det lyder meget underligt - mine barselser har jeg holde i 2 forskellige kommuner. Det de sagde på mit lønkonto til mig når jeg fortalte om det jeg havde læst her inde var at det kunne de ikke får stå. Har du prøve at tale med dit løn-kontor eller fagforeningen ?

Anmeld

1. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Det ved jeg desværre ikke men det lyder meget underligt - mine barselser har jeg holde i 2 forskellige kommuner. Det de sagde på mit lønkonto til mig når jeg fortalte om det jeg havde læst her inde var at det kunne de ikke får stå. Har du prøve at tale med dit løn-kontor eller fagforeningen ?

Nej, men det må jeg hellere gøre.... Syntes bare det er så svært at forstå så de skal nok skære det ud i pap for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.