Body kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

ano14316

Kay skriver:

Da Elna var lille for 2 år siden, havde de dem flere steder, de kjoler med body lukning under skørtet

Viva er en meget varm lille pige og vi skal holde jul hos mine forældre hvor der altid er meget varmt så sådan en kjole kunne være helt perfekt.,men kan ikke finde dem nogen stæder

Jeg har også set en ej sikke lej til salg brugt som vat så fin.. tror stadig den havde mærke på, jeg kan lige prøve at finde den hvis det har interesse .. tror det var en str 62 eller 68..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Kay

Sissel skriver:

Der er også ofte nye ting derinde.. nu ved jeg selvfølglig ikke hvad str hun bruger, men har ihvertfald fundet et par stykker.. Der er nye

Jeg har prøvet at kigge men Har kun kunne finde en lilla med blomster,

Der skal nemlig være lange ærmer, og hun skulle gerne være str62 til jul

Anmeld

27. november 2014

Kay

LinLin skriver:

http://hoppeloppe.dk/shop/pansy-purple-hippie-84476p.html

Lange ærmer! 

Tak  prøvede med det samme at købe den i 62 men det kunne jeg ikke da købet oversteg lagerbeholdning

Anmeld

27. november 2014

Kay

ano14316 skriver:

Jeg har også set en ej sikke lej til salg brugt som vat så fin.. tror stadig den havde mærke på, jeg kan lige prøve at finde den hvis det har interesse .. tror det var en str 62 eller 68..

Det må du gerne, skal være 62 ellers bliver den for stor til lille My

Anmeld

27. november 2014

Pinkrose

Kay skriver:

Havde bare håbet at kunne købe en fra ny 

Du ku købe den hvide/ lyserøde de h&m som en anden lagde billedet ind af , og så købe det der farve til tøj som Matas har. Har jeg brugt sååå mange gange hvis jeg fandt noget og ikke var så vild med farven. Det koster ikke noget specielt. Og ihvertfald min Matas har en del forskellige farver man kan farve med

Anmeld

27. november 2014

LinLin

Kay skriver:

Tak  prøvede med det samme at købe den i 62 men det kunne jeg ikke da købet oversteg lagerbeholdning

Prøv igen  jeg havde lagt een i kurven for at se om den var der!

Anmeld

27. november 2014

lenemor77

Godt nok fra Norge - men måske de sender.. http://www.krabaten.no/janus-ull-baby/overdel/tipsy-ull/silke-kjolebody

Vores lokale babysam har nogle fra Hollys  

Anmeld

27. november 2014

Kay

lenemor77 skriver:

Godt nok fra Norge - men måske de sender.. http://www.krabaten.no/janus-ull-baby/overdel/tipsy-ull/silke-kjolebody

Vores lokale babysam har nogle fra Hollys  

Tak det vil jeg kigge nærmere på 

Anmeld

27. november 2014

LinLin

Kay skriver:

De har den altså

Anmeld

27. november 2014

LJMNA

Vi har en fra mini rodin i en lækker blommefarve, tror jeg at det hedder det er måske en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.