Body kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.883 visninger
55 svar
7 synes godt om
26. november 2014

Kay

Da Elna var lille for 2 år siden, havde de dem flere steder, de kjoler med body lukning under skørtet

Viva er en meget varm lille pige og vi skal holde jul hos mine forældre hvor der altid er meget varmt så sådan en kjole kunne være helt perfekt.,men kan ikke finde dem nogen stæder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

Nea85

Kay skriver:

Da Elna var lille for 2 år siden, havde de dem flere steder, de kjoler med body lukning under skørtet

Viva er en meget varm lille pige og vi skal holde jul hos mine forældre hvor der altid er meget varmt så sådan en kjole kunne være helt perfekt.,men kan ikke finde dem nogen stæder

Jeg ved, at Ej sikke lej har lavet nogle på et tidspunkt, men det er noget tid siden, jeg har set dem..

H&M har også nogle gange, har du kigget

Anmeld

26. november 2014

Kay

Nea85 skriver:

Jeg ved, at Ej sikke lej har lavet nogle på et tidspunkt, men det er noget tid siden, jeg har set dem..

H&M har også nogle gange, har du kigget

Jeps har tjekket hog m den lokale name it og kære børn, magasins hjemmeside og Zalando

Anmeld

26. november 2014

Kay

LinLin skriver:

http://www.kids-world.dk/product_info.php?products_id=29532

Joha har denne...

Ja men den skal være med lange ærmer, ellers skal hun også havde trøje på, og så er vi lige hvidt 

Anmeld

26. november 2014

Lykkelig2015

Kay skriver:

Den her måske

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2014

LinLin

Kay skriver:

Ja men den skal være med lange ærmer, ellers skal hun også havde trøje på, og så er vi lige hvidt 

Sy nogle "skåneærmer" 

Anmeld

26. november 2014

Kay

Lykkelig2015 skriver:

Den her måske

Glemte at skrive at farven lyserød er no go  men tak

Anmeld

26. november 2014

Kay

LinLin skriver:

Sy nogle "skåneærmer" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.