Vis mig jeres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2014

Anna2706

lottelabs skriver:

Ja I looove it skal også ha lavet en fullsleeve på den anden arm efter jeg har født engang. + Hele øverste del af ryggen, hvis det ikke ender med at blive det hele + og så lave videre på mit ben. Nogle mener det er for meget, men jeg synes det er kunst.. og kan bærer det også fordi jeg er håndværker :p

men ja, lyder spændende.. sleeve's er fede til piger.. man kan jo altid starte med et stykke og arbejdere videre på den.. det er jo ikke helt gratis desværre..  

Det lyder vildt fedt, jeg tør sku ikke få lavet så meget da jeg er indenfor handelsbranchen, men super fedt at du gør  Fullsleeve er mega flot til piger, men ja det koster!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2014

minbaby

Jeg har lige fået lavet denne da min mand på 46 faldt om den 3 november med hjertestop

(Han er heldigvis overlevet og i bedring)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. november 2014

tullemortilsnart2

minbaby skriver:

Jeg har lige fået lavet denne da min mand på 46 faldt om den 3 november med hjertestop

(Han er heldigvis overlevet og i bedring)

flot. og godt han har det godt.

Har selv Carpe Diem tatoveret, ét ord på hvert håndled. 

Anmeld

30. november 2014

Sander&Vitus-Mor

Anna2706 skriver:

Tatovering! Skal tusses inden jul, og først havde jeg tænkt at få lavet 3-4 roser på skulder/overarm. Men søger inspiration og idéer, så kom glad med jeres tusser tøser  

Jeg har flere forskellige. Men dette er min yndlings 

Anmeld

1. december 2014

Anna2706

VråJepsen skriver:

Jeg har flere forskellige. Men dette er min yndlings 

Super flot! 

Anmeld

1. december 2014

lineog4

Har en beskeden en på nakke/øverste ryg. 

Det er en tatovering der er lavet udfra en masse ideer og er en mindetatovering for min datter Lia. Blomsterne danner hendes navn (kan jeg se) og vikler sig samtidig ind i hinanden som mine 3 børn (nu har jeg så 4), ikke for at tynge hinanden ned men for at blive stærkere og smukkere. Sommerfuglen er et symbol på min datter, de 3 prikker symbol på fortid, nutid og fremtid. Og ja så danner det hele jo et hjerte som symbol på kærlighed....

Anmeld

1. december 2014

Anna2706

lineog4 skriver:

Har en beskeden en på nakke/øverste ryg. 

Det er en tatovering der er lavet udfra en masse ideer og er en mindetatovering for min datter Lia. Blomsterne danner hendes navn (kan jeg se) og vikler sig samtidig ind i hinanden som mine 3 børn (nu har jeg så 4), ikke for at tynge hinanden ned men for at blive stærkere og smukkere. Sommerfuglen er et symbol på min datter, de 3 prikker symbol på fortid, nutid og fremtid. Og ja så danner det hele jo et hjerte som symbol på kærlighed....

Hvor er den fin, og rigtig godt fundet på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.