Vis mig jeres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.353 visninger
16 svar
15 synes godt om
25. november 2014

Anna2706

Tatovering! Skal tusses inden jul, og først havde jeg tænkt at få lavet 3-4 roser på skulder/overarm. Men søger inspiration og idéer, så kom glad med jeres tusser tøser  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

L-Mortil3

Her er min 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2014

SandraXOXO

Jeg har et dødningehovede på armen med en pink sløjfe, og stjerner på håndledet. 

Anmeld

25. november 2014

got2b

Dagen efter jeg fik den lave ��

Anmeld

25. november 2014

Keablao

Anna2706 skriver:

Tatovering! Skal tusses inden jul, og først havde jeg tænkt at få lavet 3-4 roser på skulder/overarm. Men søger inspiration og idéer, så kom glad med jeres tusser tøser  

Jeg har denne - sammen med min søster.

Vi har givet min yngste søster et gavekort til en tilsvarende.

Vi har selv tegnet den, den indeholder så mange ting der betyder noget for os ..i kan jo se om i kan finde det hele

A - Albæk
P - Pedersen
Hjerte
Uendelighedstegn
S - Søs

Anmeld

25. november 2014

Morgensol

Jeg har min Cleo.. Min ældste datter er fiskene i stjernetegn, men gad ikke ha en traditionel stjernetegns figur, så jeg fik denne i stedet. Jeg elsker hendes udtryk! 

Min yngste datter er vægt, den er lidt sværere, men overvejer en klokkeblomst..

Anmeld

29. november 2014

tullemortilsnart2

Uh har mange.. 14 + fullsleeve. (dog var der kun billeder af disse på pc'en)  

Anmeld

29. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har tre små tændstikpiger der holder i hånd. (Mig selv og mine to søstre) 

min kæreste blev inspireret og fik lavet en tændstikmand, tændstikdame (magen til den på min tattoo) og en lille tændstiksdreng - alle tre holder i hånd. Nu skal der blot tilføjes en tændstiksdreng til 

jeg har tænkt mig at få en med vores lille familie også - forskellen bliver at min lille tændstikfamilie bliver rammet ind

Vi har begge på håndleddet 

Anmeld

29. november 2014

Anna2706

lottelabs skriver:

Uh har mange.. 14 + fullsleeve. (dog var der kun billeder af disse på pc'en)  

Fedt! Vil rigtig gerne ha' lavet fullsleeve, men nu må vi se, jeg starter med overarmen på onsdag 

Anmeld

29. november 2014

tullemortilsnart2

Anna2706 skriver:

Fedt! Vil rigtig gerne ha' lavet fullsleeve, men nu må vi se, jeg starter med overarmen på onsdag 

Ja I looove it skal også ha lavet en fullsleeve på den anden arm efter jeg har født engang. + Hele øverste del af ryggen, hvis det ikke ender med at blive det hele + og så lave videre på mit ben. Nogle mener det er for meget, men jeg synes det er kunst.. og kan bærer det også fordi jeg er håndværker :p

men ja, lyder spændende.. sleeve's er fede til piger.. man kan jo altid starte med et stykke og arbejdere videre på den.. det er jo ikke helt gratis desværre..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.