Har I pyntet op til jul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2014

EAF

Omsorgsgiver skriver:

ihh... Det kribler i mine fingre for at pynte op men syntes endnu at det er for tidligt. Nok måske fordi jeg går hjemme på barsel nu. Havde planer om at gøre det lørdag men kan jeg mon overholde det så længe  

Har I pyntet op??

Ikke endnu  men glæder mig helt vildt til aftenen før den 1. december da jeg ikke kan vente på at få sat nissedør op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har liiiige hentet kasserne med pynt  Jeg skal desværre arbejde næste weekend, så vi begynder i morgen når vi kommer hjem  Og jeg glæææææder mig

Anmeld

24. november 2014

Fine_007

TrineMine86 skriver:

Vi har  Dog er alt ikke oppe endnu 

Hvor har I et pænt indrettet hjem!! 

Anmeld

24. november 2014

4kløver

Nej ikke her.

Har lovet manden at vi gør det i denne uge. Stod det til mig kunne vi godt vente 3 uger  

sidste år havde vi meget lidt oppe pga vandskade og skulle genhuset så jule pyndten blev på loftet. Men så i år mener han alt skal op 

Anmeld

24. november 2014

Mother-love

Isabella og jeg pynter op torsdag. Planen var vi skulle have gjort det på søndag. Men da hun skal passes fredag til søndag ved mormor, så gør vi det torsdag. Da hun oftes bare skal have en hyggedag på sofaen når hun er blevet passet. 

Men ja det kribler dæmme også i min hænder for at hente kasserne ind fra skuret heheh

Anmeld

25. november 2014

Stjerneskud84

ihh... Det kribler i mine fingre for at pynte op men syntes endnu at det er for tidligt. Nok måske fordi jeg går hjemme på barsel nu. Havde planer om at gøre det lørdag men kan jeg mon overholde det så længe  

Har I pyntet op??

Nej ikke endnu, jeg tripper rundt for at komme i gang.. Det bliver her i weekenden hvor vi også laver dekorationer til advent og kalender lys.. 

Anmeld

25. november 2014

Nea85

Vi har ikke endnu, men jeg regner med, at det bliver en af dagene. Jeg har i hvert fald sagt til kæresten, at han skal hente kassen i kælderen i morgen

Anmeld

25. november 2014

Aagaard

1 december kommer det op og ned mellem jul og nytår

Anmeld

26. november 2014

SandraXOXO

Nej vi starter om aftenen når ungerne sover, så de står op første dec til julekalender, pynt og nisser. Og så sætter vi resten op sammen i løbet af dec, og mæsker os i risengrød, æbleskiver og pebernødder.  

Anmeld

26. november 2014

TrineMine86

Fine_007 skriver:

Hvor har I et pænt indrettet hjem!! 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.