Har I pyntet op til jul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
20 svar
15 synes godt om
24. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

ihh... Det kribler i mine fingre for at pynte op men syntes endnu at det er for tidligt. Nok måske fordi jeg går hjemme på barsel nu. Havde planer om at gøre det lørdag men kan jeg mon overholde det så længe  

Har I pyntet op??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

A. Nonymsen

Omsorgsgiver skriver:

ihh... Det kribler i mine fingre for at pynte op men syntes endnu at det er for tidligt. Nok måske fordi jeg går hjemme på barsel nu. Havde planer om at gøre det lørdag men kan jeg mon overholde det så længe  

Har I pyntet op??

Vi gjorde det igår... Vi plejer at gøre det første søndag i advent, men vi skal altid noget den dag også er det bare ikke så hyggeligt... Så ville vi gøre det lørdag men der skal vi igså til familie halløj...

så vi lavede ny tradition der hedder søndagen før første søndag i advent 

Anmeld

24. november 2014

pernille.23

Vi gjorde det også igår, som regel gør vi det den weekend som er tættest på 1 dec, men da min bonus søn ikk er hos os næste weekend, ja så gjorde vi det igår. 

Anmeld

24. november 2014

Mor1986

Jeg gør det torsdag da jeg har fri. 

Normalt hedder det altid 1 december men har ikke tid den dag. Så kunne det passende være torsdag hvor jeg også tager en hoved rengøring af huset

Anmeld

24. november 2014

Lunae

Omsorgsgiver skriver:

Har I pyntet op??

Vi pyntede op i går. Primært fordi vi ikke har tid i næste weekend. Ellers plejer vi altid at gøre det i den sidste weekend inden decembermåneden starter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2014

Mor til Ella

Gør det tors el fredag.

jeg vil have gjort rent først nemlig

Anmeld

24. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Omsorgsgiver skriver:

Har I pyntet op??

nej, vi har ikke pyntet op endnu herhjemme... men jeg har også den tradition at man pynter op første weekend i advent (det vil sige 28-30 nov. i år) og så skal det ned igen inden Helligtrekonger... 

til gengæld kribler det helt vildt hos mig for at kunne købe de sidste julegaver... jeg vil helst at være færdig inden 1/12 da jeg ikke bryder mig om at gå i butikker med alle de kunder i december...

Anmeld

24. november 2014

hekran

Ja og nej. Jeg har hængt lyskæder og stjerner op flere steder, men vil ikke hænge selve 'pynten' op før på lørdag

Anmeld

24. november 2014

TrineMine86

Vi har  Dog er alt ikke oppe endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2014

Monski

Vi har slet ikke endu, det gør vi nok D. 1 december tror jeg  

- vores ældste har fødselsdag D. 16 december så det er sparsomt med julepynten indtil hans fødselsdag er overstået 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.