hvor ofte kommer julenissen hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Nea85 skriver:

Clara har en broderet pakkekalender, hvor alle pakkerne hænger på - i år er det 2. år hun får pakkekalender (3½ år gammel). Så jeg vil sige, at nissen kommer én gang her.

Sidste år satte vi en nissedør op og fortalte, at nissen boede derinde, men hun var ikke videre interesserer..

I år kommer den op igen, og jeg har tænkt mig, at det skal være en drillenisse denne gang

ja, sådan er det også herhjemme...

Elise får jo (selvfølgelig) en gave hver dag da hun jo bor hos os, men jeg ved ikke med den store, skal jeg mon kun binde gaver på de dage hvor han er her eller 1, 2, 3 osv.?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Nea85

Ms.Sunshine skriver:

ja, sådan er det også herhjemme...

Elise får jo (selvfølgelig) en gave hver dag da hun jo bor hos os, men jeg ved ikke med den store, skal jeg mon kun binde gaver på de dage hvor han er her eller 1, 2, 3 osv.?...

Ja, jeg tror, jeg ville hænge pakker på de dage han er hos jer. Og så kan I jo bare sige, at nissen godt ved, at han er hos sin far (og får pakker der?) de andre dage

Anmeld

23. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Nea85 skriver:

Ja, jeg tror, jeg ville hænge pakker på de dage han er hos jer. Og så kan I jo bare sige, at nissen godt ved, at han er hos sin far (og får pakker der?) de andre dage

ja, han bliver 7 til januar og skal i skole til sommer, så han er begyndt at gå op i tal...

Anmeld

23. november 2014

Nea85

Ms.Sunshine skriver:

ja, han bliver 7 til januar og skal i skole til sommer, så han er begyndt at gå op i tal...

Hehe, ja, de bliver hurtigt meget bevidste om, om der nu er lige mange til hver

Anmeld

23. november 2014

EAF

Jeg har en dejlig dreng på næsten 7 år og min eks og jeg er enige om at sønnen skal have gaver hver dag, så nissen kommer hver nat hjemme hos dem og ligge en gave i sokken.

nu har jeg så fået en dejlig pige og lavet et ophæng til hende hvor alle gaverne skal hænge på. Sønnen spurgte ind til den og jeg fortalte så at julemanden har så travlt med at lave gaver til alle børnene så nissen hænger alle lillesøsters gaver her og så kan vi åbne en hver dag. 

det fik mig til at tænke,  hvor ofte kommer julenissen med gaver til jeres børn? og hvordan kommer han/hun/de ind hos jer?

Hver nat  men vi har også kun een 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.