hvor ofte kommer julenissen hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
14 svar
1 synes godt om
23. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har en dejlig dreng på næsten 7 år og min eks og jeg er enige om at sønnen skal have gaver hver dag, så nissen kommer hver nat hjemme hos dem og ligge en gave i sokken.

nu har jeg så fået en dejlig pige og lavet et ophæng til hende hvor alle gaverne skal hænge på. Sønnen spurgte ind til den og jeg fortalte så at julemanden har så travlt med at lave gaver til alle børnene så nissen hænger alle lillesøsters gaver her og så kan vi åbne en hver dag. 

det fik mig til at tænke,  hvor ofte kommer julenissen med gaver til jeres børn? og hvordan kommer han/hun/de ind hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

LinLin

Mine får adventsgaver af Nissen; men den første ved deres mor så er en lego-julekalender, så de også får en ting hver dag Hvordan han kommer ind ved vi ikke, for vi sover jo når han kommer! 

Anmeld

23. november 2014

1977

Profilbillede for 1977

Vi har 3 "hold-øje-med" nisser, der bor i vores gang. Det er dem, som klipper gaven ned hver nat  Og det er dem, der står for at hænge pakkekalenderen op til 1 dec. 

Anmeld

23. november 2014

De3Guldklumper

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har en dejlig dreng på næsten 7 år og min eks og jeg er enige om at sønnen skal have gaver hver dag, så nissen kommer hver nat hjemme hos dem og ligge en gave i sokken.

nu har jeg så fået en dejlig pige og lavet et ophæng til hende hvor alle gaverne skal hænge på. Sønnen spurgte ind til den og jeg fortalte så at julemanden har så travlt med at lave gaver til alle børnene så nissen hænger alle lillesøsters gaver her og så kan vi åbne en hver dag. 

det fik mig til at tænke,  hvor ofte kommer julenissen med gaver til jeres børn? og hvordan kommer han/hun/de ind hos jer?

Her kommer julemanden hver meget forskelligt.. NOgen gange kan der ligge noget 2-3 dage i streg men så kan der også være 1-2 dage hvor der ikke er kommet noget fra ham (der har han simpelthen ikke nået det - der er jo SÅ mange børn han skal rundt til samt han skal lave gaver til juleaften også )

Anmeld

23. november 2014

Bell'star

Herhjemme kommer Nissen slet ikke, der får man "bare" pakkekalender af mor og far. 

Nu er vores søn godt nok også kun 15mdr, men de næste år vil det også "bare" være sådan. - sådan er jeg vokset op, og sådan kommer mine børn også til at vokse op (så kan Nissen gøre andre skøre ting, men gaver har han ikke med) 

Anmeld

23. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her kommer Nissen ca 5-6 gange i ugen og laver løjer eller ligger en lille gave i ungernes sokker, som hænger på deres døre.

De dage de ik får noget i sokken, ka mælken være blevet farvet, rugbrødet stukket ud i hjerteformer, farvet/ tegnet på æget til madpakken, pakket madpakken ind i gavepapir og andre tosset ting. Vh stine

Anmeld

23. november 2014

Morgensol

Her kommer Nissen hver nat. 

Anmeld

23. november 2014

Moar2011

Ms.Sunshine skriver:

Min får advent gaver 

Anmeld

23. november 2014

Nea85

Clara har en broderet pakkekalender, hvor alle pakkerne hænger på - i år er det 2. år hun får pakkekalender (3½ år gammel). Så jeg vil sige, at nissen kommer én gang her.

Sidste år satte vi en nissedør op og fortalte, at nissen boede derinde, men hun var ikke videre interesserer..

I år kommer den op igen, og jeg har tænkt mig, at det skal være en drillenisse denne gang

Anmeld

23. november 2014

CaWi

Her kommer julemanden hver nat, og lægger en gave i sokken.

Hvordan han kommer ind? Tja.... måske han tryller sig ind.  Vores dreng er så lille at det ikke er noget han har spurgt om endnu. Jeg spurgte heller ikke selv mine forældre da jeg fik gaver af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.