Hjælp, hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2014

Kærlighediminmave

Jeg tror på de er gravid. Vent et par dage og test igen så skulle hcg være fordoblet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Heidi.R.

ønskemor skriver:

Jeg tror på de er gravid. Vent et par dage og test igen så skulle hcg være fordoblet

ååhh jeg tør ikke tro eller håbe vil ikke blive skuffet, men håber da du har ret.. 

er det fint hvis jeg køber en digital på mandag, og tester der så?? er det lang tid nok tror du?

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

sidder også lige nu og føler mig rimelig oppustet....det føles mærkeligt, men ikke som om der er noget igang der indeni... 

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

tak for dine ord, jeg ska nok skrive i denne tråd om en opdatering 

Anmeld

23. november 2014

Kærlighediminmave

Heidi.R. skriver:

ååhh jeg tør ikke tro eller håbe vil ikke blive skuffet, men håber da du har ret.. 

er det fint hvis jeg køber en digital på mandag, og tester der så?? er det lang tid nok tror du?

Ja det vil jeg tro ellers start med en af de billige mandag i tilfælde af at du ikke er så hurtigt til at danne hc. Mest for at de digitale er så dyre. Og så ville det være ærgerligt at bruge den hvis det var lidt for tidligt havde du skrevet hvor langt du var? 

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

ønskemor skriver:

Ja det vil jeg tro ellers start med en af de billige mandag i tilfælde af at du ikke er så hurtigt til at danne hc. Mest for at de digitale er så dyre. Og så ville det være ærgerligt at bruge den hvis det var lidt for tidligt havde du skrevet hvor langt du var? 

ja jeg skrev dette::

hmm ved bare at vi forsøgte der den 19 oktober det er jo li en måned siden nu, har godt nok også haft mange humørsvingninger i lang tid, har bare ikke rigtig ku finde ud af om det er pga stress eller graviditet, men som sagt har jeg sidste gang haft rigtig rød mens i slutningen af august. og det brune i uge 41

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

ønskemor skriver:

og ja god ide, har jo lige købt en to pak her i aften... så først den billige på mandag, så se, så måske en dyr hehe 

Anmeld

23. november 2014

Kærlighediminmave

Heidi.R. skriver:

ja jeg skrev dette::

hmm ved bare at vi forsøgte der den 19 oktober det er jo li en måned siden nu, har godt nok også haft mange humørsvingninger i lang tid, har bare ikke rigtig ku finde ud af om det er pga stress eller graviditet, men som sagt har jeg sidste gang haft rigtig rød mens i slutningen af august. og det brune i uge 41

Ja så du havde ægløsning den 19 eller hvad? Det kan være du skal prøve at ringe til lægen og høre. Måske vil de tage en blodprøve så kan de se om du producere hcg. 

Anmeld

23. november 2014

Heidi.R.

ønskemor skriver:

Ja så du havde ægløsning den 19 eller hvad? Det kan være du skal prøve at ringe til lægen og høre. Måske vil de tage en blodprøve så kan de se om du producere hcg. 

tror du de vil lave en mere? for fik jo en lavet der den 22 okt, som var negativ...

Anmeld

23. november 2014

Kærlighediminmave

Heidi.R. skriver:

tror du de vil lave en mere? for fik jo en lavet der den 22 okt, som var negativ...

Du må prøve at vente en uge mere og så teste og hvis den stadig er negativ må du ringe og forklare ham hvor lang tid der er gået, og dine symptomer. Men hvis den test er aflæst inden 5 minutter er du gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.