Av fod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2014

Spirrevip

Læger er bare nogen gange så snot dumme godt at I kom afsted. Jeg har selv en permanent skade i håndledet, da min læge var ih og åh så klog  håber at den vokser rigtigt sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Babydreams

AHM skriver:

Godt at I kom afsted!  

God bedring 

Mange tak 

Anmeld

24. november 2014

Babydreams

B&J skriver:

Sikke en læge 

men godt i kom af sted 

Ja er godt nok os glad for at jeg lyttede til min mave fornemmelse, og tog afsted 

Anmeld

24. november 2014

Babydreams

Mor til Frederic og Freya skriver:

Det er bare ikke okay, hvis lægen er det mindste i tvivl skulle han have sendt jer videre..

Bette pus altså, hvor lang tid skal han have det på?

Jeg kan os fortælle dig, at jeg er sur, har os sendt en mail til lægehuset, og fortalt dem hvor utilfreds jeg er med deres behandling .. 

Indtil videre skal han ha det på, til fredag, hvor vi igen skal op i røntgen, for de var bange for at det ville gro skævt sammen, hvis dette er tilfældet, skal han desværre under kniven 

Anmeld

24. november 2014

Babydreams

L-Mortil2 skriver:

Rigtig god bedring med ham! Mage til læge! Jeg havde sagt det til ham næste gang i sås! Det er helt 100! 

Mange tak 

har sendt en mail til lægehuset og fortalt hvor utilfreds jeg er med deres behandling, jeg var godt gal da jeg fandt ud af, der var et brud 

Anmeld

24. november 2014

Babydreams

IT-nørd skriver:

Det er bare slet ikke i orden! De læger tager en gang imellem tingene for let. Er selv sygeplejerske på et lægehus og ved hvor stærkt det kan gå.

Min søn er godt nok 15, men for et par måneder siden kom han til skade med sit håndled under en fodboldkamp mens han var på tur med sin efterskole. Han var 300 km hjemmefra og kom selvfølgeligt ind på skadestuen. Lægen sendte ham hjem, uden røntgen. 

Næste morgen havde sønnen endnu flere smerter, kom på skadestuen igen, fik denne gang taget et røntgen og det viste sig, at der var et mindre brud i vækstzonen. Han fik gips på i 4 uger.

Håbet bruddet hos din søn er ukompliceret og at han snart kommer til at bruge foden igen. Børn kommer sig heldigvis meget hurtigt!

Ja, ved os godt at det kan gå lidt stærkt nogle gange, og de er jo os mennekser, men øv man bliver en anelse bitter når man finder ud af der var et brud alligevel, er bare glad for at jeg lyttede efter min mave fornemmelse ��

jeg håber din søn er kommet sig nogenlunde på højkant igen 

Anmeld

24. november 2014

Babydreams

Spirrevip skriver:

Læger er bare nogen gange så snot dumme godt at I kom afsted. Jeg har selv en permanent skade i håndledet, da min læge var ih og åh så klog  håber at den vokser rigtigt sammen

Ja er bestemt også glad for at jeg lyttede efter min mave fornemmelse, det bare øv at man ikke sådan rigtig altid kan stole på lægens ord 

Anmeld

26. november 2014

Babydreams

Og nu med sådan en fod, han var umulig at holde i ro, så vi skulle lige forbi skadestuen igen idag, da gipsen ikke længere sad som den skulle 

men da vi skal til endnu en scanning fredag, valgte de at give ham denne på i stedet for nyt gips, Lucas syntes det er en sej "gummistøvle" har forklaret ham det dog ikke lige er en gummistøvle, men det mener han altså at det er 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.