Scanning 9+4 viste intet liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2014

got2b

FruOlsen skriver:

Tusind tak

Jeg tror det er svært at sætte sig ind i når man ikke selv har prøvet det - og jeg har endda mistet tidligt... Det må være så forfærdeligt at miste når man er længere henne. Jeg håber du aldrig skal igennem den slags

Det er præcis svært, har det på samme måde hvis man spørger ind til noget med en fortid eller sådan noget, og man ik selv har prøvet/været der, så det bare svært. 

Håber jeg hellere ikke, håber os overs datter bliver, selvom jeg er næsten over halv vejs. Og gennem bokser mig -.-. 

Krydser for det lykkes jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

anonym10101

FruOlsen skriver:

Jeg er helt færdig

Jeg skulle til scanning igen i går da jeg var i slutningen af 10. uge, og det stod desværre ret hurtigt klart at gynækologen ikke kunne finde hverken bankende hjerte eller et foster i bevægelse. Det var dødt nogle dage forinden.

I dag skulle jeg så på Rigshospitalet og få foretaget en kirurgisk abort, men efter jeg var blevet undersøgt i dag, måtte de sende mig hjem pga overbelægning og jeg kan derfor først få det fjernet på søndag. Så ja, jeg er rigtig, rigtig ked af det... og har svært ved at finde mening med det her.

Det tog et år at blive gravid igen efter SA i november '13, og nu står jeg endnu engang foran en pisse trist december og jul... og kan slet ikke slippe tanken om jeg overhovedet kan producere et levende barn!

Hvor er det bare uretfærdigt... 

Held og lykke fremover. 

Anmeld

21. november 2014

TNBC

FruOlsen skriver:

Jeg er helt færdig

Jeg skulle til scanning igen i går da jeg var i slutningen af 10. uge, og det stod desværre ret hurtigt klart at gynækologen ikke kunne finde hverken bankende hjerte eller et foster i bevægelse. Det var dødt nogle dage forinden.

I dag skulle jeg så på Rigshospitalet og få foretaget en kirurgisk abort, men efter jeg var blevet undersøgt i dag, måtte de sende mig hjem pga overbelægning og jeg kan derfor først få det fjernet på søndag. Så ja, jeg er rigtig, rigtig ked af det... og har svært ved at finde mening med det her.

Det tog et år at blive gravid igen efter SA i november '13, og nu står jeg endnu engang foran en pisse trist december og jul... og kan slet ikke slippe tanken om jeg overhovedet kan producere et levende barn!

Anmeld

22. november 2014

Købmagerkonen

frknorit skriver:

Hvor er det bare uretfærdigt... 

Held og lykke fremover. 

Tusind tak

Anmeld

22. november 2014

Købmagerkonen

Yurie skriver:

Tusind tak

Anmeld

22. november 2014

CH2012

FruOlsen skriver:

Jeg er helt færdig

Puha 

Ved slet ikk hvad jeg skal sige - kan kun sætte mig ind i at det må være forfærdeligt. Jeg føler med dig/jer...

Det er total unfair 

Ønsker jer alt det bedste fremover.

Anmeld

24. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Stakkels du - jeg har selv været der to gange og jeg føler så meget med dig. Det er så uretfærdigt og sorgen er svær at bære. Jeg ønsker det bedste for dig. 

Kærligst /S

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.