Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FruOlsen skriver: Jeg er helt færdig Jeg skulle til scanning igen i går da jeg var i slutningen af 10. uge, og det stod desværre ret hurtigt klart at gynækologen ikke kunne finde hverken bankende hjerte eller et foster i bevægelse. Det var dødt nogle dage forinden. I dag skulle jeg så på Rigshospitalet og få foretaget en kirurgisk abort, men efter jeg var blevet undersøgt i dag, måtte de sende mig hjem pga overbelægning og jeg kan derfor først få det fjernet på søndag. Så ja, jeg er rigtig, rigtig ked af det... og har svært ved at finde mening med det her. Det tog et år at blive gravid igen efter SA i november '13, og nu står jeg endnu engang foran en pisse trist december og jul... og kan slet ikke slippe tanken om jeg overhovedet kan producere et levende barn!
Jeg er helt færdig
Jeg skulle til scanning igen i går da jeg var i slutningen af 10. uge, og det stod desværre ret hurtigt klart at gynækologen ikke kunne finde hverken bankende hjerte eller et foster i bevægelse. Det var dødt nogle dage forinden.
I dag skulle jeg så på Rigshospitalet og få foretaget en kirurgisk abort, men efter jeg var blevet undersøgt i dag, måtte de sende mig hjem pga overbelægning og jeg kan derfor først få det fjernet på søndag. Så ja, jeg er rigtig, rigtig ked af det... og har svært ved at finde mening med det her.
Det tog et år at blive gravid igen efter SA i november '13, og nu står jeg endnu engang foran en pisse trist december og jul... og kan slet ikke slippe tanken om jeg overhovedet kan producere et levende barn!
Det gør mig meget ondt! Kæmpe kram...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
øv. stor krammer herfra
Nogle må desværre kæmpe hårde end andre. Al held og lykke i fremtiden. en dag skal det nok lykkes
Årh, hvor er det forfærdeligt for dig! Og specielt at du skal vente med at få det fjernet, så du kan gå rundt med dit døde barn helt til på søndag
Jeg håber lykken snart vender for jer, og du snart kan have en lille baby i armene
Det gør mig ondt.
Håber for dig at det lykkedes at få et barn som bliver hængende
Rockertand skriver: Stort kram herfra.....
Stort kram herfra.....
Tusind tak
Mor11 skriver: Hold kæft hvor er det uretfærdigt!! Føler rigtig meget med dig
Hold kæft hvor er det uretfærdigt!! Føler rigtig meget med dig
Tusind tak Jeg skal virkelig bare have det her overstået nu...
Lillen300 skriver: Åh, mit hjerte græder for dig Hvor er det dog uretfærdigt!! Stort kram!
Åh, mit hjerte græder for dig
Hvor er det dog uretfærdigt!!
Stort kram!
Tusind tak ... og nej, der er bestemt ingen retfærdighed når det kommer til det her...
VNB skriver: Hvor er det dog bare synd for jer Mange varme kram herfra!
Hvor er det dog bare synd for jer
Mange varme kram herfra!
Stjerneskud84 skriver: Hvor er det uretfærdigt... Kæmpe tanker og kram herfra..
Hvor er det uretfærdigt...
Kæmpe tanker og kram herfra..
Ja, der er godt nok meget uretfærdighed til... men tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128