Anonym skriver:
Åh ha jeg må ringe til lægen mandag så :/ hvornår kom du i behandling så? Jeg ved intet om sådan nogle behandlinger, det havde jeg aldrig drømt om skulle ske for os 
Du må ikke miste modet - det er ikke sikkert at der er noget problem, eller at du fejler noget! Men det kan ligeså godt blive opklaret før som senere.
Jeg blev udredt og fik konstateret PCO. Behandlingen var såmænd bare at jeg fik en recept på Pergotime - nogle piller som man tager omkring sin menstruation og som så hjælper næste cyklus i gang. Derefter gør man bare arbejdet selv, som man normalt ville.
For os lykkedes det faktisk at blive gravid i første måned med Pergotime. Jeg mistede senere, men dette har ikke noget med PCO eller Pergotime at gøre.
Man drømmer aldrig om at sådan noget skal ramme én - og det kan være rigtig svært at håndtere. MEN!!! ... det behøver ikke at være slemt, selv hvis du har PCO. Og måske har du slet ikke 
Jeg krydser fingre for dig!
Kh /S
PS: Jeg skriver om mine egne oplevelser og erfaringer med behandling her: www.erduherikkesnart.wordpress.com - måske du kan få noget ud af at læse med 
Anmeld