uregelmæssig cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. november 2014

Anonym trådstarter

Hvornår kan man tillade sig at ringe til lægen angående uregelmæssig cyklusser?  Vi har forsøgt et halvt år,  mine cyklusser har indtil videre heddet 42, 60, 40 og er idag på dag 39 og efter min ægløsning at beregne så er jeg to dage over tid. Men det ser ikke ud til at mens vil melde sin ankomst foreløbigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld

21. november 2014

S*DD

Det kan du allerede nu. Jeg har også uregelmæssige cyklus og jeg har fået en henvisning til gynækolog og skal på onsdag. 

Det er 6mdr siden jeg stoppede med pillerne. 

Jeg har også andre kropslige forandringer som tyder på pcos. 

Anmeld

21. november 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvornår kan man tillade sig at ringe til lægen angående uregelmæssig cyklusser?  Vi har forsøgt et halvt år,  mine cyklusser har indtil videre heddet 42, 60, 40 og er idag på dag 39 og efter min ægløsning at beregne så er jeg to dage over tid. Men det ser ikke ud til at mens vil melde sin ankomst foreløbigt

Afsted til lægen med dig. 

Anmeld

21. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig

Jeg ville også gå til lægen. Det gjorde jeg selv efter nogle måneder med et lignende forløb. Så blev jeg udredt og fik konstateret PCO. Det gjorde faktisk at vi kunne komme hurtigere i behandling, i stedet for at vente det års tid, som lægen normalt vil sige at man skal have prøvet at blive gravid selv. 

Held og lykke med det hele!

Kh /S

PS: Jeg har startet en blog omkring mine oplevelser med fertilitetsbehandling - måske det er noget I andre kan have lyst til at læse med på? www.erduherikkesnart.wordpress.com.

Anmeld

21. november 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Det kan du allerede nu. Jeg har også uregelmæssige cyklus og jeg har fået en henvisning til gynækolog og skal på onsdag. 

Det er 6mdr siden jeg stoppede med pillerne. 

Jeg har også andre kropslige forandringer som tyder på pcos. 

Hvilke andre symptomer havde i på det? 

Anmeld

21. november 2014

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig

Jeg ville også gå til lægen. Det gjorde jeg selv efter nogle måneder med et lignende forløb. Så blev jeg udredt og fik konstateret PCO. Det gjorde faktisk at vi kunne komme hurtigere i behandling, i stedet for at vente det års tid, som lægen normalt vil sige at man skal have prøvet at blive gravid selv. 

Held og lykke med det hele!

Kh /S

PS: Jeg har startet en blog omkring mine oplevelser med fertilitetsbehandling - måske det er noget I andre kan have lyst til at læse med på? www.erduherikkesnart.wordpress.com.

Åh ha jeg må ringe til lægen mandag så :/ hvornår kom du i behandling så? Jeg ved intet om sådan nogle behandlinger, det havde jeg aldrig drømt om skulle ske for os

Anmeld

21. november 2014

S*DD

Anonym skriver:

Hvilke andre symptomer havde i på det? 

Taber hår på hovedet,  øget hårvækst på kroppen og ansigtet, uren hud og taget på. 

Anmeld

21. november 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Taber hår på hovedet,  øget hårvækst på kroppen og ansigtet, uren hud og taget på. 

Altså. Jeg fælder da lidt. Men mit hår er nok heller ikke det sundeste. Jeg synes ikke jeg får hår alle mulige steder som ikke bør være der. Men har meget fedt på mave og lår. Uren hud har jeg haft siden jeg var helt ung men det svinger meget. Vægten svinger mellem 56-58 kg. Det der generer mig mest lige nu er mine cyklusser og er ikke sikker på jeg altid har ægløsning

Anmeld

22. november 2014

S*DD

Anonym skriver:

Altså. Jeg fælder da lidt. Men mit hår er nok heller ikke det sundeste. Jeg synes ikke jeg får hår alle mulige steder som ikke bør være der. Men har meget fedt på mave og lår. Uren hud har jeg haft siden jeg var helt ung men det svinger meget. Vægten svinger mellem 56-58 kg. Det der generer mig mest lige nu er mine cyklusser og er ikke sikker på jeg altid har ægløsning

Jeg fælder ikke bare, men der kommer totter af hver dag. Især når jeg er i bad.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.