menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2014

Stjerneskud84

Det er meget inviduelt med menstrationen efter fødslen.. 

Dengang jeg fik min nr to og vi skulle op til min jordemoder efterfølgende, for at snakke om fødselsforløbet, fortalte hun mig dette... 

Lige efter fødslen har man faktisk sin første ægløsning, det er ikke alle som mærker det, pga efterveerne da de godt kan være stride... Det var det hun sagde til mig, hvor jeg tænkte, okey så noget i den stil... 

Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg fik min første mens efter fødslen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

Kløver

Sissel skriver:

Håber da min læge er mere kompetent til at svare mig på det spørgsmål end du er.. Det var det hun sagde dengang. Var som sagt til undersøgelse hos hende.. Og blødte også regelmæssigt efter turen på Ikeas parkeringsplads. Tror nok det er noget med at hvis man får de der amme stop piller, så får man ægløsning. Og dem fik jeg lige da jeg havde født ham.

Ej rolig nu!! Snakker overhovedet ikke om, om din læge er kompetent eller ej, spurgte af ren nysgerrighed og interesse  Jeg har hørt andet så ville bare udvide min horisont, utroligt  man ikke må spørge ind uden det skal tages negativt 

Anmeld

21. november 2014

*Mor Til Albert*

Mettebids skriver:

Hej alle flaskemødre. 

Jeg er interesseret i at vide, hvornår I fik jeres første mens efter fødslen? 

Mit barn er 12 uger og har fået flaske siden hun var 2 uger - og jeg har endnu ikke fået min mens. ikke fordi jeg savner den, men havde nok forventet den kom hurtigt når jeg ikke ammede længere 

Min søn har fået flaske siden fødslen og jeg har stadig barselsflåd. Tror det er meget forskelligt.

Anmeld

21. november 2014

AnnaK89

1. gang - efter 8-9 uger, ammede i 4 uger

2. gang - efter et halvt år ca., ammede et halvt år

3. gang - efter 9 uger (dog fordi jeg fik sat spiral op), ammede i 9 uger

Anmeld

21. november 2014

Christabelle

Stoppede med at amme min datter da hun var ca 4-5 uger. Mens kom ca 1,5 md efter.

Anmeld

21. november 2014

Bissen

Tak for alle jeres svar  

kan fornemme at det er meget forskelligt, så jeg må bare vente og nyde, at jeg ikke skal døje med det endnu 

Anmeld

22. november 2014

Clisolka

Mettebids skriver:

Hej alle flaskemødre. 

Mit barn er 12 uger og har fået flaske siden hun var 2 uger - og jeg har endnu ikke fået min mens. ikke fordi jeg savner den, men havde nok forventet den kom hurtigt når jeg ikke ammede længere 

Med min første fik hun flaske fra hun var 5 uger gammel - jeg fik først min mens igen da hun var 9 mrd. Jeg måtte sætte min mens igang med p-piller 

Anden gang fik han flaske fra han var 6 uger - jeg fik min mens igen, da han var præcis 3 mrd. gammel 

Anmeld

22. november 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg fødte min datter i Januar 2012 og hun har altid været flaskebarn. Til 8 ugers undersøgelsen havde jeg ikke fået menstruation endnu så min læge sendte mig videre til en gynækolog.

Gynækologen bad mig starte op på ppiller for at få gang i menstruationen igen

Synes jeg mindes at jeg først fik menstruation igen efter 12 uger.

Anmeld

22. november 2014

Pinkrose

Mettebids skriver:

Hej alle flaskemødre. 

Jeg ammede slet ikke og der gik 1,5 år :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.