menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
18 svar
1 synes godt om
20. november 2014

Bissen

Hej alle flaskemødre. 

Jeg er interesseret i at vide, hvornår I fik jeres første mens efter fødslen? 

Mit barn er 12 uger og har fået flaske siden hun var 2 uger - og jeg har endnu ikke fået min mens. ikke fordi jeg savner den, men havde nok forventet den kom hurtigt når jeg ikke ammede længere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mettebids skriver:

Hej alle flaskemødre. 

Jeg er interesseret i at vide, hvornår I fik jeres første mens efter fødslen? 

Mit barn er 12 uger og har fået flaske siden hun var 2 uger - og jeg har endnu ikke fået min mens. ikke fordi jeg savner den, men havde nok forventet den kom hurtigt når jeg ikke ammede længere 

Jeg ammede indtil min datter var 2.5 uge, ca. Der gik vel omkring 2-3 uger så fik jeg min første mens. 

Anmeld

20. november 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej. 

Jeg ammede den første uge.  Malkede ud 2-4 uge. Fik min menstruation ca. 12 1/2 uge efter pks. 

Men det jo meget forskelligt hvornår det kommer. (Vær du bare glad for at det endnu ikke er kommet )

Anmeld

20. november 2014

Bissen

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej. 

Jeg ammede den første uge.  Malkede ud 2-4 uge. Fik min menstruation ca. 12 1/2 uge efter pks. 

Men det jo meget forskelligt hvornår det kommer. (Vær du bare glad for at det endnu ikke er kommet )

ja, jeg nyder det nu også  

kunne bare ikke forstå at den ikke er kommet endnu - men du har jo ret, det er meget forskelligt. troede bare mest det var hvis man ammede, men hele ens hormonsystem skal selvfølgelig lige blive normalt igen..  

Anmeld

21. november 2014

Sissel

Jeg fik min da han var ca 2 uger gammel. Midt på Ikeas parkeringsplads. Ud over det hele.. 

Anmeld

21. november 2014

Kløver

Min er kommet efter 2-3 måneder alle 3 gange  

Anmeld

21. november 2014

Kløver

Sissel skriver:

Jeg fik min da han var ca 2 uger gammel. Midt på Ikeas parkeringsplads. Ud over det hele.. 

Wow hvor vildt, så skulle du jo ha haft  ægløsning omkring fødslen, hvordan ved du det var din mens og ikke barselsflåd  

Anmeld

21. november 2014

Sissel

Maja84 skriver:

Wow hvor vildt, så skulle du jo ha haft  ægløsning omkring fødslen, hvordan ved du det var din mens og ikke barselsflåd  

Jeg var til læge pga den meget voldsomme blødning.. Tror der går ret meget kludder i det med graviditet og fødsel, så hormonerne har helt sit eget liv.. Så tror ikke ægløsning og menstruation er som det normalt ville være.

Anmeld

21. november 2014

Kløver

Sissel skriver:

Jeg var til læge pga den meget voldsomme blødning.. Tror der går ret meget kludder i det med graviditet og fødsel, så hormonerne har helt sit eget liv.. Så tror ikke ægløsning og menstruation er som det normalt ville være.

Nej men de siger jo at ægløsning kommer inden 1 mens, er de sikre på det var mens og ikke barselsflåd osv, hardelv nogle uger efter 3 fødsel en styrtblødning, er jo normalt der kommer en masse op til 6-8 uger efter fødslen men vildt alligevel hvis det var mens allerede 2 uger efter 

Anmeld

21. november 2014

Sissel

Maja84 skriver:

Nej men de siger jo at ægløsning kommer inden 1 mens, er de sikre på det var mens og ikke barselsflåd osv, hardelv nogle uger efter 3 fødsel en styrtblødning, er jo normalt der kommer en masse op til 6-8 uger efter fødslen men vildt alligevel hvis det var mens allerede 2 uger efter 

Håber da min læge er mere kompetent til at svare mig på det spørgsmål end du er.. Det var det hun sagde dengang. Var som sagt til undersøgelse hos hende.. Og blødte også regelmæssigt efter turen på Ikeas parkeringsplads. Tror nok det er noget med at hvis man får de der amme stop piller, så får man ægløsning. Og dem fik jeg lige da jeg havde født ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.