overskudsmor, eller hva!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

ka li ja

aiii hvor er det bare godt marolle!!
og så en fin lille engel! sikke et skarn at fødselaren ikke engang værdsatte detmen det er jeg nu sikker på alle de andre børn og voksne gjorde!

hvordan laver du kitty formen? skærer du det bare ud i frihånd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Helle30

Ai, hvor er kagen bare skøn Ivfer - og spydene er en rigtig god idé. Bruger du skalpel til at skære kittyfiguren ud? Den ene dag på cakecraft så jeg et lille fikst hjul (mini-pizzahjul) til at skære detaljer med, men da jeg bestilte fredag, kunne jeg ikke finde det igen. Jeg har så besluttet, at en Stanley kniv må kunne bruges.

- Helle - genoptager kagebesættelsen, så snart jeg får min pakke fra Cakecraft..

Anmeld

24. august 2009

Marco2

Hvor er den FLOT!!

AG

Anmeld

25. august 2009

Susan1978

for satan IVfer..  i er umulige..  kæft dig og Kalija er overdrevet gode til det der kage sjov...

jeg er også nysgerrig hvad du har skrevet skrift med på kagen.

og hvad er ingredienserne på dine spyd.. de ser vildt  lækre ud.. og hvad er det du har stukket dem ned i.

sorry  men jeg må lære at være så overskudagtig..   jeg ville ønske jeg var radmager og kunne æde kage i et væk.. så jeg også kunne øve noget mere. Men jeg det er ligesom lidt om sonst at stå og lave  kage også ikke kunne spise det.

Anmeld

25. august 2009

Grynt

Marie, det er du altså super dygtig til må jeg sige. Den kage er bare super flot Og hvad er det du helt nødagtigt har sat sammen på de der spyd? Flot ser det i hvertfald ud!!!!!

kh Tina

Ps tillykke med Freja.
Pps, tror du måske det handler om noget helt andet, siden hun ikke kunne lide kagen? Måske gav den en masse opmærksomhed til hende, som hun måske ikke kunne håndtere?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.